بادامکی: سوت‌های اشتباه شرایط را متشنج کرد

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: وقتی اشتباهات داوری اتفاق می‌افتد، تمرکز بازیکن از نظر روانی بهم می‌خورد.

بادامکی: سوت‌های اشتباه شرایط را متشنج کرد

حسن بادامکی مربی نساجی بعد از برتری مقابل پیکان در نشست خبری بعد از بازی با پیکان گفت: بازی را دیدید چه اتفاقاتی افتاد. در روزی که می‌توانستیم به راحتی با گلهای زیاد بازی را به پایان برسانیم، با وجود اینکه 4 بر یک جلو بودیم و با وجود احترام به پیکان که به خوبی ما را آنالیز کرده بودند، می‌دانستند بازی را روی زمین انجام می‌دهیم، بازی را کنترل و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. متاسفانه باید بگویم اتفاقات به گونه ای رقم خورد آنقدر سوت های اشتباه نمی‌گویم از روی عمد، زده شد که همه تیم را متشنج کرد و به راحتی سرمربی را از دست دادیم. داور می‌توانست بازی را به راحتی مدیریت کند.

وی افزود: با این فشاری که روی تیم بود بازیکنان ما خوب بازی کردند. خیلی خوب می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم اما اتفاقاتی افتادکه بازی با این نتیجه تمام شد. از هواداران تشکر می‌کنم که خیلی خوب ما را حمایت کردند. توقع این است با وجود هواداران به حریفان‌مان غلبه کنیم.

مربی نساجی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه امروز خط دفاع نساجی شادابی هفته گذشته را نداشت، تصریح کرد: کیفیت چمن روی بازی تاثیرگذار است اما نمی‌توانیم مرتب در چمن مصنوعی بازی کنیم. از روز دوشنبه ما در ساری تمرین می‌کنیم اما نمی‌توان همیشه روی چمن مصنوعی تمرین کرد. کیفیت توپ و چمن روی بازی تاثیرگذار است. امیدوارم در آینده به شرایط ایده‌آل در چمن طبیعی برسیم.

بادامکی درباره اینکه در بازی قبلی بعد از گل زدن گل خوردید، عنوان کرد: اینکه اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد طبیعی است اما باید بازی را آنالیز کنیم و ببینیم مشکلات چیست؟ وقتی دو بازی گل می‌زنیم و بلافاصله گل می‌خوریم باید آنالیز کنیم. این مشکل را حل می‌کنیم و بازیکنان باتجربه باید بازی را مدیریت کنند.

وی درباره اینکه شما هر تعویضی که انجام دادید باعث شد تا گل‌های خورده پیکان جبران شود، یادآور شد: وقتی اشتباهات داوری اتفاق می‌افتد، تمرکز بازیکن از نظر روانی بهم می‌خورد. ما بازیکنانی فرستادیم که می‌توانستند به ما کمک کنند اما بازی از دست داور خارج شد.

رضا مهاجری به دلیل اخراج در کنفرانس خبری حضور پیدا نکرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها