قول جذاب علی علیپور پس از هت تریک به هواداران پرسپولیس

علیپور گفت: تلاش همه اعضای باشگاه پرسپولیس و اعضای تیم این است که با بردهای خوبی که به دست می‌آوریم دل هواداران خوب‌مان را شاد کنیم.علی علیپور در بازی با ‌شاهین توانست نخستین هت‌تریک دوران فوتبال خود را ثبت کند تا هم بهترین گلزن پرسپولیس در ادوار لیگ برتر لقب گیرد و هم هفتمین هت‌تریک تاریخ پرسپولیس را رقم زند. از لیگ دوازدهم تاکنون بازیکنی از پرسپولیس در یک بازی ۳ گل نزده بود. علی علیپور می گوید: ما یک بار با ماشین سازی در جام حذفی بازی کردیم و می‌دانیم که دیدار سختی در انتظار هر دو تیم است اما همه تلاش ما این است که روند خوبی که داریم را ادامه دهیم. تلاش همه اعضای باشگاه پرسپولیس و اعضای تیم این است که با بردهای خوبی که به دست می‌آوریم دل هواداران خوب‌مان را شاد کنیم.

قول جذاب علی علیپور پس از هت تریک به هواداران پرسپولیس

علی علیپور در بازی با ‌شاهین توانست نخستین هت‌تریک دوران فوتبال خود را ثبت کند تا هم بهترین گلزن پرسپولیس در ادوار لیگ برتر لقب گیرد و هم هفتمین هت‌تریک تاریخ پرسپولیس را رقم زند. از لیگ دوازدهم تاکنون بازیکنی از پرسپولیس در یک بازی ۳ گل نزده بود.

علی علیپور می گوید: ما یک بار با ماشین سازی در جام حذفی بازی کردیم و می‌دانیم که دیدار سختی در انتظار هر دو تیم است اما همه تلاش ما این است که روند خوبی که داریم را ادامه دهیم. تلاش همه اعضای باشگاه پرسپولیس و اعضای تیم این است که با بردهای خوبی که به دست می‌آوریم دل هواداران خوب‌مان را شاد کنیم.

 

منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها