واکنش عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به اظهارات اخیر کالدرون

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به اظهارات اخیر سرمربی پرسپولیس درباره استقلال واکنش نشان داد.

واکنش عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به اظهارات اخیر کالدرون

گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت و گو با یکی از رسانه‌ها در اظهار نظری عجیب اعلام کرد «امیدوارم نتیجه بازی‌ها فقط در زمین تعیین شود نه مثل بازی آخر استقلال».

این اظهار نظر جنجالی باعث واکنش باشگاه استقلال شده و این باشگاه با صدور بیانیه‌ای خواستار رسیدگی به اظهارات کالدرون شده و اعلام کرده او از ابتدای فصل علیه استقلال صحبت می‌کند.

رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کمیته انضباطی از ابتدای فصل تمام اظهارات جنجالی را رصد کرده و احکام لازم را هم صادر می‌کند. گابریل کالدرون یک بار جریمه شده و اینگونه نیست که ما نسبت به اظهارات او بی تفاوت باشیم. از ابتدا نمی‌توانیم حکم محرومیت برای یک نفر صادر کنیم بلکه توبیخ کتبی، جریمه نقدی و محرومیت برخورد‌هایی است که کمیته انضباطی برای متخلفان در نظر می‌گیرد.

او افزود: اظهار نظر جدید کالدرون مصداق بارز اتهام و افترازنی است و شامل ماده ۷۰ آئین نامه انضباطی می‌شود. به همین دلیل با نظر ریاست کمیته انضباطی و سایر اعضا او باید در جلسه این کمیته شرکت کرده و دفاعیات خود را مطرح کند تا پس از آن حکم لازم صادر شود.

جاودانی درباره احتمال محرومیت سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: طبق آئین نامه کمیته انضباطی اعضا تا زمان تشکیل نشدن پرونده و صدور رای نهایی نمی‌توانند درباره حکم آن پرونده اظهار نظر کنند و من هم یک عضو این کمیته هستم. با این وجود اظهارات اخیر کالدرون مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها