نصیرزاده: اگر هر دو هفته سه بازی باشد به استانداردها نزدیک می‌شویم

سرپرست باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: توپ‌های امسال از نظر وزن و فیزیک ساخت فوق‌العاده هستند.

نصیرزاده: اگر هر دو هفته سه بازی باشد به استانداردها نزدیک می‌شویم

هوشنگ نصیرزاده درباره نتایج ماشین‌سازی و اینکه آیا نگران جایگاه فعل  تیم در جدول لیگ برتر گفت: خیر؛ هیچ اشکالی ندارد ما تیم را برای قهرمانی نبسته‌ایم؛ تیم‌هایی هم که شاید 10 برابر ما هزینه کرده‌اند نتیجه نمی‌گیرند همین که بازی خوب می‌کنیم کافی است و ما نگران موقعیت‌مان در جدول نیستیم. 

نصیرزاده درمورد اینکه برخی تیم‌های لیگ برتری خیلی زود تغییر و تحول در کادر فنی را شروع کردند و آیا ممکن است نیمکت ماشین‌سازی هم به خاطر نتایج دچار تغییر و تحول شود، گفت: ما کادر فنی خودمان را بعد از بازی مقابل پیکان دچار تغییر کردیم؛ جناب باغ‌آبادی را به ریاست آکادمی منصوب کردیم و جناب فرشباف را هم مدیر تیم امید قرار دادیم و ساکت الهامی را به کادر فنی بزرگسالان اضافه کردیم، در واقع کادر فنی ما دچار تغییرات شده و اتفاقا زودتر از سایرین تغییرات را انجام دادیم اما به هر حال بی‌سروصدا بود. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است دامنه تغییرات به سرمربی تیم هم کشیده شود، گفت: خیر رسول خطیبی سرمربی ما است و من از کارکردن با او لذت می‌برم؛‌او پسر صادق و کاملا بی‌حاشیه‌ای است که توجهاتش کاملا معطوف تیم است و مشکلی هم با او نداریم؛ ما از نظر فنی از تیم راضی هستیم؛ بعد از بازی‌ها آماری که منتشر می‌‌شود نشان می‌‌دهد ما از نظر مالکیت و شوت در چارچوب تیم برتر میدان بوده‌ایم اما اینکه نتایج به نفع ما رقم نمی‌خورد به نظر من به خاطر فقر مهاجم است چون ما در فوتبال ایران مهاجم شش دانگ نداریم و به همین خاطر آقای گل فوتبال ما از بین مهاجمان خارجی انتخاب می‌شود. 

سرپرست باشگاه ماشین‌سازی تبریز در ادامه گفت: باید به این نکته اشاره کنم که عده‌ای بی‌انصافی کردند و درمورد توپ‌های امسال صحبت‌هایی را مطرح کردند اما باید بگویم این بهترین توپ در چند سال اخیر فوتبال ایران است چرا که وقتی به دروازه شلیک می‌‌شود به هیچ وجه تغییر مسیر نمی‌دهد؛ تمام گل‌هایی که امسال از راه دور زده شده به خاطر کیفیت توپ‌های امسال است. این توپ‌ وقتی شلیک می‌شود تا زمانی که وارد دروازه نشده تغییر مسیر نمی‌دهد مانند گلی استنلی کی‌روش به پرسپولیس زد این یعنی که توپ از نظر وزن و فیزیک ساخت فوق‌العاده است و یک امتیاز برای توپ‌های فوتبال به حساب می‌آید. 

نصیرزاده درخصوص اینکه برخی تیم‌ها به فشردگی مسابقات لیگ اعتراض دارند و آیا ماشین‌سازی هم اعتراضی به تقویم مسابقات دارد گفت: تقویم سازمان لیگ منطبق با کنفدراسیون است و باید قهرمان خودش را در تاریخ مشخص اعلام کند ضمن اینکه بازیکن دادن به تیم‌های ملی باید 72 ساعت قبل صورت بگیرد اما ما در ایران به خاطر موفقیت تیم‌ ملی روزهای بیشتری را تعطیل می‌کنیم و این وقفه باید توسط سازمان لیگ جبران شود به همین خاطر آنها مجبورند در تاریخ خاصی مسابقات را تمام کنند. این فشردگی نیست. اگر هر دو هفته سه بازی برگزار کنیم تازه به استانداردها نزدیک می‌شویم. 

سرپرست باشگاه ماشین‌سازی درمورد صحبت‌های مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس برای اهدای سوپرجام در حاشیه بازی این تیم مقابل ماشین‌سازی گفت: مصاحبه را باید جام دهنده انجام بدهد نه گیرنده جام؛ جام دهنده باید تاریخ‌گذاری کند اما در مصاحبه‌ها این گیرنده جام است که اظهارنظر می‌کند؛ هرگونه تغییر در برنامه‌ریزی مسابقات و هر مراسمی باید به تایید سازمان لیگ برسد و ما هم فقط منتظر اعلام سازمان لیگ هستیم. 

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که آیا در سازمان لیگ صحبتی درخصوص اهدای جام در این بازی مطرح شده گفت: اصلا، هنوز حتی نامه‌ای هم ننوشته‌اند و فقط مصاحبه کرده‌اند؛‌اصولش این است که باید نامه می‌نوشتند و درخواست می‌کردند و به سازمان لیگ می‌گفتند که جام را در فلان تاریخ به ما بدهید. اما مصاحبه‌ها اینگونه است که ما در فلان تاریخ جام را می‌گیریم. در صورتی که این دهنده جام است که باید تاریخ را مشخص کند. 

وی در ادامه افزود: پرسپولیس یک تیم توانمند با هواداران بزرگ است و باید به این تیم به خاطر اینکه در یکسال دو جام گرفت تبریک گفت که حاصل تلاش کل مجموعه این باشگاه است اما اگر قرار است جامی داده شود بهتر است جام دهنده اظهار نظر کند. ما تابعی از متغیر برگزار کننده مسابقات هستیم و هر تصمیمی آنها بگیرند انجام می‌دهیم. حسود نیستیم و این مساله اصلا برای ما ناراحت کننده نیست و امیدواریم هر چه جام وجود دارد را تیم‌هایی که شایسته هستند ببرند. 

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها