مایلی کهن : انتخاب کالدرون تصمیم اشتباهی بود

سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره حضور گابریل کالدرون در فوتبال ایران صحبت کرد.

مایلی کهن : انتخاب کالدرون تصمیم اشتباهی بود

محمد مایلی کهن که همواره به رک گویی شهره است به حضور کالدرون در باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

وی در گفت و گو با خبرنگار مدال اظهار داشت: بنده درباره سرمربی جدید حرفی ندارم چون شناختی ندارم و کاری هم به ایشان ندارم اما در سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ایرانی لابد این مربی کالای ایرانی بوده که جذبش کرده اند! لابد دلار زیاد داریم که برای این مربیان می دهیم!

وی افزود: ما همیشه برعکس عمل می کنیم وگرنه چه ایرادی داشت که کریم باقری سرمربی پرسپولیس می شد؟در این سالها چقدر برای کریم هزینه شده است؟ آیا او در موفقیت های این سالهای پرسپولیس نقشی نداشته است؟ تا جایی که من می دانم هم بچه های تیم او را دوست دارند و هم از او حساب می برند. حالا چرا کریم را نادیده می گیریم و سراغ کالدرون می رویم سوال است.

مایلی کهن گفت: مگر نمی گوئیم دلار نداریم، ارز نداریم و ...پس چگونه است که چند نفری می روند ترکیه تا مربی بیاورند؟ لابد ارز داریم و دروغ می گوییم. در دوره ای که می توان با استفاده از ارتباطات بدون واسطه و یا با واسطه مربی جذب کرد ترکیه رفتن دیگر چه دلیلی دارد؟ شما یکی آدم سالم و توانمند کنارت داری. کریم باقری مگر مشکلی دارد؟ مگر بی اخلاق است؟ مگر کاپیتان تیم ملی نبوده؟ مگر جزو برترین های آسیا نبوده؟در این سالها هم که نفر دوم کادر فنی بوده. پس مشکلش چیست؟

وی در پایان گفت: کاری به سرمربی جدید ندارم اما معتقدم این تصمیم اشتباه بود.

 

منبع: مدال
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها