پرداخت بودجه به فدراسیون فوتبال در دستور کار کمیته است

سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک گفت: تیم فوتبال امید در قطر بازی دوستانه خوبی با استرالیا داشت و روند این تیم رو به رشد است.

پرداخت بودجه به فدراسیون فوتبال در دستور کار کمیته است

کیکاووس سعیدی، سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: چهل و هشتمین جلسه هیئت اجرایی کمیته در روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد. قرار است در این جلسه علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا در ارتباط با شرایط کسب سهمیه رشته‌های خود توضیحاتی را ارائه کنند.

وی تاکید  کرد: در دوحه قطر و در جریان بازی دوستانه تیم امید با استرالیا، بازدیدی از اردوی تیم داشتیم. با استیلی، سرمربی تیم فوتبال امید صحبت کردم، روحیه تیم بالا بود و در تلاشند تا تیم به المپیک برود. نتیجه خوبی هم در این دیدار کسب شد و روند تیم امید رو به رشد است.

سعیدی تصریح کرد: پرداخت بودجه برای فوتبال در دستور کار است و مصوبه هیئت اجرایی دارد و در زمان مناسب به فدراسیون فوتبال پرداخت خواهد شد. 35 فدراسیون اعلام حساب جدید کردند و اکثر فدراسیون‌ها حساب خود را باز کردند و  پرداخت‌ها انجام شده است. سایر فدراسیون‌ها به محض اعلام شماره حساب بانک مرکزی، به آنها واریزی خواهیم داشت. در تلاشیم که 10 درصد باقی مانده بودجه فدراسیون‌ها را هرچه زودتر پرداخت کنیم، تا واریزی به فدراسیون‌ها 100درصد شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها