نصرتی: مس کرمان با دست به ما گل زد

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت:‌ مس کرمان با دست به ما گل زد، امیدوارم نظارت‌ها در لیگ دسته اول بیشتر شود.

نصرتی: مس کرمان با دست به ما گل زد

محمد نصرتی در مورد شرایط تیم گل ریحان البرز گفت: وضع تیم ما خوب است اما در هفته هشتم لیگ یک مس کرمان با دست به ما گل زد و ما نتوانستیم برنده شویم و بازی مساوی شد. اگر در این بازی سه امتیاز را گرفته بودیم اکنون تیم دوم جدول بودیم هرچند هم‌اکنون با 2 امتیاز اختلاف با صدر جدول در رده پنجم قرار داریم.

وی افزود: در نیمه اول بازی با مس کاملاً از حریف سرتر بودیم اما در نیمه دوم بازی پایاپای شد و هر دو تیم موقعیت داشتند ولی گلی عجیب خوردیم. داور بازی آقای شریفی داماد آقای خداداد افشاریان است او ندید که بازیکن حریف با دست دروازه ما را باز کرد اعتراض خود را به نسبت به قضاوت این داور به کمیته داوران ارسال کرده‌ایم.

نصرتی با اشاره به نبود نظارت کافی بر مسابقات لیگ یک عنوان کرد:‌در گذشته شبکه ورزش برنامه فوتبال یک را داشت که مسابقات لیگ دسته اول را مورد ارزیابی قرار می‌داد اما اکنون این برنامه هم نیست. امیدوارم نظارت‌ها در لیگ دسته اول بیشتر شود تا حق تیمی ضایع نشود. 

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان در مورد فشردگی جدول مسابقات لیگ یک گفت: فاصله تیم‌ها به هم خیلی نزدیک است و هر تیمی که بتواند بر روی کارش متمرکز باشد و از لحظه‌ها نهایت استفاده را بکند در پایان لیگ موفق خواهد شد.

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد دیدار تیم ملی ایران با بحرین در روز سه‌شنبه گفت: ابتدا باید برد خوب تیم ملی مقابل کامبوج را تبریک بگویم. پیروزی 14 بر صفر می‌تواند مایع غرور ملی شود. این بردهای پرگل در تاریخ ثبت می‌شود. بحرین هم اگر نسبت به گذشته دچار افت فاحشی شده اما حریفی از پیش بازنده نخواهد بود. این تیم بحرین نسبت به زمانی که ما مقابلش بازی می‌کردیم قدرتش کمتر شده است. با این حال به نظر من از این گروه تیم‌های ایران و عراق به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها