ویسی : امیدوارم زنده باشیم و خوشحالی هواداران شاهین را ببینم

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: امیدوارم زنده باشیم و خوشحالی هواداران شاهین را ببینم؛ چه در این تیم باشم و چه در این تیم نباشم.

ویسی : امیدوارم زنده باشیم و خوشحالی هواداران شاهین را ببینم

عبدالله ویسی در پایان مسابقه تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و فولاد خوزستان اظهار داشت: یکی از افتخارات بزرگ ما این است که در تیمی مربی هستم کخ مردمی بزرگ و قدرشناس داریم و امیدواریم اینجا بمانم و بتوانم این مردم را خوشحال کنیم.

وی با تقدیر از حمایت‌های هواداران تیم فوتبال شاهین بوشهر در این مسابقه ادامه داد: درود می‌فرستم به شرافت فوتبال دوستان استان بوشهر چه شاهینی‌ها و چه ایرانجوانی‌ها. امروز از حمایت هواداران و فوتبال‌دوستان بوشهری لذت بردم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اضافه کرد: بازی از نظر فنی برای ما بهتر بود و در این مسابقه یک ذره تیم ما جان گرفت و بهتر از بازی قبل بودیم ولی اسیر تجربه و تیزهوشی تیم فولاد و بازیکنان باکیفیت این تیم شدیم و توانستند به ما ضربه بزنند. بعد از گل تکان خوردیم ولی شرایط بدنی اجازه نداد نتیجه بگیریم.

وی در مورد انتقاد خبرنگاری از عملکرد شاهین در این مسابقه بیان کرد: به خاطر شرایط تیم خودمان تاکتیک ما این بود که توپ را به حریف بدهیم و دنبال ضد حملات بودیم. از نظر کیفیت توان ضدحمله نداشتیم و تحت فشار بودیم و کیفیت لازم را برای حمله نداشتیم.

ویسی خاطرنشان کرد: آن چیزی که از بازیکنان می‌خواستیم در زمین عمل نشد ولی در مجموع از بازی‌های قبلی بهتر بودیم و امیدواریم شاهد بهبود وضعیت باشیم. باید خیلی بیشتر از اینها کار کنیم و با این بضاعت بسازیم و باید این شرایط را درست کنیم به یکی دو بازیکن باکیفیت نیاز داریم که شرایط بهتری را شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: مشکل تیم ما علاوه بر مسائل تاکتیکی و فنی این است که به یک برد برای بهبود شرایط روحی و روانی نیاز داریم. ما هنوز به یک سه امتیاز نیاز داریم. به یک روان‌شناس نیاز داریم تا تیم از نظر روحی و روانی بهبود یابد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: در یارگیری خوب نتوانستیم عمل کنیم و در برخی نقاط زمین با کمبود بازیکن روبرو هستیم. از بازیکن امید استفاده کردیم و راضی‌کننده بود. یک اشتباه کافی بود تا تیم ما مقابل فولاد ببازد.

وی ادامه داد: باید بازیکن خوب بگیریم تا مشکل تیم رفع شود و بتوانیم کمبود بازیکن تیم را رفع کنیم و امیدواریم در تعطیلات بازیکن مورد نظر را جذب کنیم.

ویسی افزود: برای ضدحملات تیممان برنامه ریختیم ولی کیفیت لازم را شاهد نبودیم. کیفیت بازیکنان خیلی مهم است تا بتوانند به بازیکنان کمک کنند. نیاز به تجربه بیشتر، توان بهتر و بازیکنان باتجربه‌تر داریم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: شورای شهر و شهرداری مشکلی ندارند و بحث روحی و روانی به درون تیم ما برمی‌گردد که به یک برد نیاز دارد تا شرایط بهبود یابد.

وی گفت: در ابتدای فصل نتوانستیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. لیست دادیم ولی بازیکنان نیامند بوشهر بازی کنند. مسئولان زحمت کشیدند و تلاش کردند ولی بازیکنان مد نظر به تیم ما نیامدند.

ویسی اضافه کرد: توان تیم ما همین است و باید بهتر کار کنیم. باید یک برد بیاوریم و چند بازیکن اضافه کنیم تا برد بیاریم و بتوانیم نتایج مد نظر را بگیریم.

وی اظهار داشت: تیم ما صد درصد در لیگ می‌ماند و باید تلاش بیشتری کنیم تا به برد برسیم. به آینده امیدواریم هستیم و باید کیفیت خودمان را بهتر کنیم و به نتیجه برسیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مورد اشکهایش در پایان مسابقه گفت: ما انسان هستیم و وقتی تماشاگران در باخت هم ما را تشویق می‌کنند بر ما تاثیر می‌گذارند. امیدوارم روزی زنده باشم و تماشاگران را خوشحال ببینم؛ چه اینجا باشم و چه اینجا نباشم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها