مهاجمان پرسپولیس استرس دارند

پیشکسوت پرسپولیس ضمن ابراز تاسف از درگذشت جعفر کاشانی اظهار داشت: او تا آخرین لحظه عمرش به فکر فوتبال ایران بود.

مهاجمان پرسپولیس استرس دارند

محمدرضا زادمهر با ابراز تاسف درگذشت جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را تسلیت گفت و اظهار داشت: نمی دانم درباره این اتفاق تلخ باید چه گفت. باور کردنی نیست. با آقای کاشانی دو روز قبل از فوتشان صحبت کردم و جالب است درباره باشگاه پرسپولیس هم صحبت می کردیم. او شخصیتی جنتلمن در تمام دوران فوتبالی و مدیریتش داشت. آقای کاشانی دلسوز بود و شاید کمتر کسی بداند که چه خدمت هایی برای باشگاهداری در پرسپولیس کرد.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه افزود: تا آخرین روز به فکر کمک به فوتبال ایران بود. اجازه نمی داد تیم وارد حاشیه شود و همیشه به فکر زندگی سالم بود.

وی در ادامه درباره بازی پرسپولیس و شهرخودرو افزود: این دیدار برای هر دو تیم حساس است. شهرخودرو بازی های خوبی را در هفته های گذشته به نمایش گذاشته است. پرسپولیس هم نمی خواهد پس از باختی که مقابل سپاهان در لیگ برتر داشت از صدر جدول عقب بماند.

زادمهر درباره عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس افزود: مشکل بزرگی است که هر هفته هم بزرگتر می شود. مهاجم نیاز به آرامش فکری دارد. اگر از او حمایت لازم توسط اعضای تیم و هواداران نشود باز هم دچار استرس می شود. علی علیپور با یک گل دوباره به شرایط ایده آل باز می گردد. جونیور هم متاسفانه هنوز شرایط خوبی ندارد و نیاز است تا او هم خودش را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

کارشناس فوتبال ایران درباره تغییر خط دفاعی پرسپولیس به دلیل محرومیت شجاع خلیل زاده افزود: او یکی از ستون های دفاعی پرسپولیس شده است و فکر می کنم پس از مدت زیادی نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند. با این حال سایر مدافعان این تیم تنومند هستند و فکر نمی کنم مشکلی برای پرسپولیس در خط دفاعی به وجود بیاید.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها