دنیزلی با تاکتیک معکوس تراکتور را مدعی قهرمانی کرد

تراکتور تبریز در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر هیچ گلی را دریافت نکرده است تا آماری فوق العاده از خود ثبت کند.

دنیزلی با تاکتیک معکوس تراکتور را مدعی قهرمانی کرد

تراکتور تبریز با پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا موفق شد سه امتیاز دیگر کسب کند تا با ۱۱ امتیاز یکی از جدی ترین مدعیان عنوان قهرمانی لقب بگیرد.

تیمی که ۴۵۰ دقیقه گل نخورده است تا رشید مظاهری دروازه بان ملی پوش پرشورهای تبریزی آماری فوق العاده را به نام خود ثبت کند.

تراکتور در حالی سه برد و دو تساوی کسب کرده است که تمام بردهای این تیم با حداقل گل زده بوده و تراکتور در هیچ یک از مسابقات نتوانسته بیشتر از یک گل وارد دروازه حریفان خود کند.

این در حالیست که مصطفی دنیزلی سرمربی مشهور ترکیه ای روی نیمکت تراکتور نشسته است و همه از او انتظار دارند تا تیم هایی که سکان هدایت فنی اش را بر عهده دارد بازی هجومی انجام داده و گل های زیادی را به ثمر برساند.

دنیزلی قبل از این با تیم های پاس تهران و پرسپولیس فوتبال تهاجمی مورد علاقه اش را به فوتبال ایران شناسانده بود اما هرگز نتوانست جامی را در تهران بالای سر ببرد. فرمولی که به نظر می رسد سرمربی ترک تبار تراکتور تغییر داده است و می خواهد با استحکام در دفاع و دروازه اش به صدر جدول لیگ برتر رسیده و در همان جا بماند.

دنیزلی که از عملکرد بازیکنان خود در طول هفته های گذشته راضی است دیگر نمی خواهد نتیجه را فدای بازی زیبا کند تا شاید تراکتوری ها به آرزوی دیرینه خود که رسیدن به نخستین قهرمانی در لیگ برتر است برسند.

تیمی که با خصوصی شدنش بار دیگر مدعی قهرمانی شده است و می خواهد با فوتبال مالکانه، بردهای اقتصادی کسب کرده و سایر رقبای خود در مسیر قهرمانی نظیر پرسپولیس، استقلال تهران، سپاهان اصفهان و شهرخودرو مشهد را پشت سر بگذارد.

باید دید دنیزلی که به نظر می رسد دیگر عطشی برای بازی های پرگل ندارد با فرمول معکوسی که نسبت به گذشته مربیگری خود داشته نتیجه خواهد داد و این‌بار تراکتور را به جام می رساند یا اینکه این تیم در ادامه دچار مشکل گلزنی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها