انتقاد شدید شاهین بیانی از بازیکنان استقلال

پیشکسوت استقلال گفت: وقتی یک دربی تمام می‌شود بازیکنان باید از زور خستگی سینه خیز از زمین خارج شوند اما برخی از استقلالی‌ها برای تیم شان سنگ تمام نگذاشتند.

انتقاد شدید شاهین بیانی از بازیکنان استقلال

شاهین بیانی  اظهار داشت: دربی از نظر فنی آنقدر ضعیف بود که اصلا نباید درباره آن صحبت کرد. این ضعیفترین دربی همه سالهای اخیر بود و به هیچ وجه بار فنی و کیفیت بالایی نداشت. هر دو تیم بی برنامه و بی روح بودند و تنها یک حادثه باعث شد تک گل بازی به دست بیاید.

کاپیتان سابق آبی پوشان تصریح کرد: این تیم پرسپولیس، ضعیف ترین پرسپولیس چند سال اخیر بود و با جرات می‌گویم از این ۴ تیمی که در ۴ هفته اول با ما بازی کرد ضعیف‌تر بود و سئوال من این است که استقلال اگر این پرسپولیس ضعیف را نبرد، کدام تیم را می‌خواهد ببرد.

وی افزود: به عنوان پیشکسوت استقلال تنها می‌توانم بگویم شرمنده هوادارانی شدم که اینطور برای تیم سنگ تمام می‌گذارند، اما به  اعتقاد من بازیکنان آنطور که باید و شاید برای تیم سنگ تمام نمی‌گذارند.

بیانی در توضیح این مطلب گفت: من ۱۴ بار در دربی بازی کردم و از جنس دربی هستم. با تجربه‌ای که دارم می‌گویم بازیکن استقلال در دربی باید آنقدر توان بگذارد و خسته شود که بعد از سوت پایان، سینه خیز از زمین بیرون بیاید. اما آنچه که من از تلویزیون دیدم، بیشتر بازیکنان استقلال بعد از پایان بازی می‌توانستند ۹۰ دقیقه دیگر هم بازی کنند. 

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: این تیم مشکلات زیادی دارد که در این جایگاه قرار گرفته است. عمده ترین مشکل تیم تغییرات زیادی است در آن صورت می‌گیرد. شما ترکیب تیم در این دربی را با ترکیب تیم در آخرین دربی مقایسه کنید و ببینید چند بازیکن مشترک می بینید؟ این منشاء مشکلات استقلال است و آنهایی که عامل این تغییرات هستند مسبب شرایط کنونی تیم هستند.

 مدافع پیشین آبی پوشن تصریح کرد: روزبه چشمی بازیکن خوبی است و با این همه کش و قوس او را جذب می‌کنند، اما با گذشت ۴ هفته از لیگ هنوز یا آماده نیست که در این بازی کمک کند و یا اگر هست، روی نمیکت می‌نشیند. این ابهامات باید در استقلال حل شود.

بیانی ادامه داد: در کل این بازی تنها یک توپ پنجاه درصدی به سمت دروازه استقلال آمد و همان توپ گل شد. استراماچونی از کشوری به فوتبال ما آمده که مهد فوتبال دفاعی دنیا است اما می بینیم خط دفاعی ما آنقدر مشکل دارد که این توپ پنجاه درصدی دروازه ما را باز می کند.

کاپیتان سابق آبی پوشان در پایان تاکید کرد: با همه این وجود باید از استراماچونی تا نیم فصل حمایت شود و فضا را برای کار کردن او تنگ نکنیم.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها