لازم باشد کشتی‌گیر خارجی هم می آوریم

سرمربی تیم کشتی هشتک تا ثبت جهانی توس گفت: اگر نیاز باشد، حتما از کشتی‌گیر خارجی هم در مسابقات استفاده خواهیم کرد، اول باید قرعه مان مشخص شود.

لازم باشد کشتی‌گیر خارجی هم می آوریم

مجید خدایی  در مورد تیم‌داری خراسان رضوی در لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: چند سالی بود که در لیگ نماینده نداشتیم. به همین دلیل امسال استان خراسان رضوی با حضور در لیگ دسته اول استارت زد و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد و سپس تصمیم گرفت که در لیگ برتر نیز حضور پیدا کند. با توجه به فعالیت‌های رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی، شور و نشاط و تحرک خوبی در کشتی استان ایجاد شده است و بعد از قهرمانی در لیگ دسته اول، حالا تیم‌مان را برای شرکت در لیگ برتر آماده می‌کنیم.

وی افزود: بعد از اینکه استان چند سالی در لیگ برتر تیم نداشت و اینکه تیم هشتک تا ثبت جهانی توس نیز برای اولین بار در مسابقات شرکت می‌کند، کار سخت است. ضمن اینکه امسال رقابت بیشتری را در لیگ شاهد خواهیم بود، اما با این وجود ما مطمئنا به سکو فکر می‌کنیم و می‌خواهیم سهمیه شرکت در لیگ باشگاه‌های جهان را به دست بیاوریم.

دارنده مدال برنز جهان در سال 2002 که تیمش حسن یزدانی بخت نخست مدال طلای کشتی ایران در المپیک 2020 توکیو را جذب کرده است، در مورد احتمال جذب کشتی گیر خارجی نیز تصریح کرد: اگر احساس نیاز کنیم، حتما خارجی هم می‌آوریم. البته اول باید قرعه مان مشخص شود. همچنین ما به دنبال استفاده از چندین کشتی گیر بومی و مشهدی هم هستیم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها