پنجعلی: مهمترین اتفاق دربی این بود که مساوی نشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه دربی برای پرسپولیس خیلی خوب رقم خورد اما مهمتر از همه این بود که بازی مساوی نشد.

پنجعلی: مهمترین اتفاق دربی این بود که مساوی نشد

محمد پنجعلی  درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 90 پایتخت, اظهار داشت: نتیجه برای ما عالی بود, به خصوص اینکه گل این بازی توسط یکی از بازیکنان رده پایه به ثمر رسید, این باعث خوشحالی مضاعف ماست.

وی عنوان کرد: بازی در 20 دقیقه ابتدایی هیچ چیزی برای گفتن نداشت و بیشتر این زمان با خطا و درگیری طی شده بود اما رفته رفته بازی بهتر شد و پرسپولیس روان‌تر بازی و کم اشتباه‌تر بازی کرد. این تیم مخصوصاً در نیمه دوم توانست نمایش خوبی بهتری اجرا کند و نتیجه‌اش را ببیند.

پنجعلی درباره کیفیت پایین این بازی اضافه کرد: همیشه در دربی همین وضعیت است, استرس زیاد بازی است و معمولاً کسی انتظار زیادی برای دیدن یک بازی خوب ندارد اما در مجموع می‌توانیم بگوییم که بازی در نیمه دوم خوب و بهتر شد. بازی‌های دربی معمولاً سطح فنی خیلی خوبی ندارند, چون جو این بازی متفاوت. ما دیدیدم که در این بازی حتی بازیکنان نمی‌توانستند توپ را کنترل کنند. بازیکنان در دربی استرس زیادی دارند و اشتباه هم زیاد است.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: نتیجه برای پرسپولیس خیلی خوب رقم خورد اما مهمتر از همه این بود که بازی مساوی نشد, چون زمانی که یک تیم برنده دربی می‌شود برای فوتبال ما خوب است و به طرفداران فوتبال انگیزه بیشتر می‌دهد. حتی اگر استقلال هم برنده بازی می‌شد من همین نظر را داشتم, چون برد و باخت دربی باعث گرم شدن بازی‌ها و افزایش حساسیت می‌شود اما الان قرعه برد به نام ما بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها