گابریل کالدرون: بازیکنانم مردانه جنگیدند و بردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر استقلال از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت: هر تیمی که در چنین دیدارهایی گل اول را بزند می‌تواند برنده بازی شود.

گابریل کالدرون:  بازیکنانم مردانه جنگیدند و بردند

کالدرون بعد از باخت یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر گفت: من به بازیکنان تیمم تبریک می گویم. خیلی مردانه جنگیدند و بازی خوبی را انجام دادند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در چنین دیدارهایی هر تیمی که گل اول را بزند جلو افتاده و کار را تمام می کند.

وی درباره مهار پنالتی توسط بیرانوند تصریح کرد: بهترین دروازه بان آسیا را دیدیدم و دیدید که با مهار پنالتی چه عملکرد خوبی داشت.

کالدرون در پاسخ به این سوال که پرسپولیس برد اما بازی اصلا خوبی انجام نداد گفت: بعد از پنالتی بازی بهتری را انجام دادیم. ما داریم سبک بازی را عوض می کنیم و در دوره ای هستیم که باید ببریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر می رسد به اسم بازیکنان در ترکیب اولیه تیم توجه زیادی می کنید افزود: من فکر می کنم شما دارید اشتباه می کنید. در بازی اول امیر روستایی بازی کرد و خوب بود. در بازی دوم هم می توانید ببینید که چه بازیکنی نداشتیم و کاپیتان تیم هم نبود. بهتر است سوال حرفه ای بپرسید و درباره این موضوع تحقیق کنید. باید بهترین ها را در زمین بازی دهم و یازده بازیکن که خوب کار می کنند را انتخاب کنم.

کالدرون در ادامه به سوال خبرنگار دیگری که گفت شما از سیستمی دفاع می کنید که چندان به نظر می رسد مناسب نیست اظهار داشت: تعجب می کنم. گویا بیشتر خبرنگاران استقلالی هستند. ما یک بازی مهم را بردیم و باید به این موضوع توجه شود. منظور سوالات را نمی فهم.

کالدرون در پایان با عصبانیت نشست خبری را ترک کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها