3بازیکن ذوب آهن دیدار با تراکتور را از دست دادند

3 بازیکن سرباز تیم ذوب آهن که خدمت خود را به اتمام رساندند، نمی‌توانند مقابل تراکتور به میدان بروند.

 3بازیکن ذوب آهن دیدار با تراکتور را از دست دادند

در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های ذوب آهن و تراکتور درحالی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم می‌روند که ذوب در ۲ هفته گذشته مقابل سایپا تهران شکست خورد و سپس رو در روی پارس جنوبی جم متوقف شد تا با کسب یک امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی حضور داشته باشد.

از سویی دیگر تراکتور نیز با هدایت مصطفی دنیزلی ۴ امتیازی است و در رده ششم جای دارد.

خبرخوش برای اصفهانی‌ها این است که آن‌ها مجوز بازی ۳ بازیکن سرباز خود (احسان پهلوان، دانیال اسماعیل فر و مهدی مهدی پور) که خدمت سربازی شان را پشت سر گذاشتند، گرفته اند و مشکلی از این بابت ندارند. البته منصوریان در این باره اعلام کرده آن‌ها شرایط بدنی خوبی ندارند و در بازی مقابل تراکتور، حضور نمی‌یابند.

احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن در این باره بیان کرد: بازیکن سرباز ما خیلی اذیت شدند، اما خوشبختانه با کمک سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف بازیکنان آزاد شدند.

این درحالیست که پیش از این، بازیکنان در ترکیب تراکتور با هدایت دنیزلی هم بازی کردند و تقابل آن‌ها با سرمربی ترکیه‌ای می‌توانست دیدنی باشد.

ذوب برای این بازی محمدرضا خلعتبری را به همراه ندارد و همچنین محمد باقر صادقی، میلاد فخرالدینی، زبیرنیک نفس و ارسلان مطهری بازیکنان مصدوم تیم سبزپوش محسوب می‌شوند که مشخص نیست به دیدار مقابل تراکتور می‌رسند یا خیر؟

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها