اردلان : هر بازی برای ما حکم فینال دارد

سرمربی تیم نارنجی‌پوشان فوتسال سایپا پیش از بازی برابر هیئت فوتبال خراسان گفت: این بازی مانند سایر بازی‌ها است و ما در هر بازی برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم.

اردلان : هر بازی برای ما حکم فینال دارد

در آستانه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان دو تیم سایپا و هیات فوتبال خراسان که با دو پیروزی در صدر جدول رده بندی قرار دارند دیدار حساس هفته سوم را برگزار خواهند کرد.

نیلوفر اردلان سرمربی سایپا  درباره بازی حساس این هفته سایپا مقابل هیئت فوتبال خراسان گفت: بازی مهمی نسبت به دو هفته گذشته مقابل هیئت فوتبال خراسان داریم. هر دو تیم ۶ امتیازی هستیم اما سایپا با شکست قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها، این ۶ امتیاز را به دست آورد و هیئت فوتبال خراسان، بازی‌های نسبتاً راحت‌تری داشت.

سرمربی تیم فوتسال سایپا ادامه داد: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و فرقی نمی‌کند که مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم. ابتدا می‌رویم تا از بازی لذت ببریم و سپس با توکل به خدا، سه امتیاز را کسب کنیم. شاید این بازی در ظاهر، حساسیت داشته باشد اما این نیز مانند سایر بازی‌ها می‌باشد و هیچ تفاوتی ندارد. رقابت‌های لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و ما تلاش می‌کنیم تا در هر بازی، سه امتیاز را به دست آوریم.

اردلان تأکید کرد: شاید حضور خانم‌گل آسیا و بهترین بازیکن آسیا در دو تیم، باعث ایجاد حساسیت در این رقابت شده، با مدیریت سعی می‌کنیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها