صادقی: دنبال این بودیم برنده بازی باشیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم اما گل نشد.

صادقی: دنبال این بودیم برنده بازی باشیم

ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان گفت:‌ دنبال این بودیم برنده بازی باشیم اما موقعیت های خوبی ایجاد نکردیم. نیمه دوم موقعیت های خوبی در ضربات ایستگاهی ایجاد کردیم اما متاسفانه گل نشد.

وی در مورد کیفیت زمین چمن گفت:از کیفیت زمین بچه‌ها خیلی ناراضی بودند امیدوارم در این مدت دو هفته‌ای که لیگ تعطیل است کیفیت زمین بهتر شود.

وی در ادامه اظهار داشت:در مجموع بازی از نظر من بازی خوبی نبود، تبریک می‌گویم به همه بازیکنانم که تا آخرین دقیقه بازی جنگیدندو این برای من مهم بود.

صادقی در خصوص وضعیت سلیمانی افزود: در خصوص سلیمانی باید بگویم بعد از گلی که در بازی قبلی برای ما زد مصدوم شد و ما او را تعویض کردیم و این هفته او با ما تمرین نکرد و دو روز آخر خوب شده بود و ما نمی‌خواستیم ریسک کنیم چون احتمال داشت یک ماه او را از دست بدهیم. به خاطر همین سعی کردیم در 30 دقیقه آخر از او استفاده کنیم.

سرمربی تیم سایپا همچنین تأکید کرد:دو هفته بازی کردیم و متأسفانه باز هم تعطیلی داریم چون تیم ملی بازی دارد و این سخت است که تعطیل بشود و تیم را از لحاظ بدنی سخت است که در شرایط خوبی نگه داریم ما هم سعی می‌کنیم اردوی 3 یا 4 روزه‌ای داشته باشیم و تیم را از نظر شرایط بدنی در حالت خوبی نگه داریم.

صادقی در خصوص جلسه فردا با سرمربی تیم ملی هم گفت:بله فردا با آقای ویلموتس جلسه‌ای داریم امیدوارم جلسه خوبی باشد و مربیان بتوانند از نقطه نظرات او استفاده کنند و نقطه نظرات خودشان را هم به سرمربی تیم ملی انتقال دهند. باید برنامه‌های تیم ملی بعدی باشد امیدوارم که بتوانیم مثل دوره‌های قبل به جام‌جهانی صعود کنیم و هدف‌مان این باشد که این بار از گروه‌مان صعود کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها