صادقی: گل گهر تیمی سختکوش و جنگنده است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: گل گهر تیمی سختکوش و جنگنده است.

صادقی: گل گهر تیمی سختکوش و جنگنده است

ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان اظهار داشت: بابت تاخیرم عذرخواهی می کنم. گل گهر تیمی سختکوش و جنگنده است. چهار سال است بگوویچ با این تیم کار می کند و امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

صادقی در مورد تغییرات زیاد در تیم فوتبال سایپا گفت: ما 17 بازیکن از دست داده ایم و تقریبا یک تیم کامل را از دست دادیم. تیم جوان و آینده داری درست کرده ایم.

وی در مورد وضعیت تیم گل گهرسیرجان  و سرمربی این تیم اظهار داشت: بگوویچ سابقه زیادی در فوتبال ایران دارد و شناخت خوبی هم از تیم خودش دارد او سه سال در لیگ دسته اول با این تیم بوده و اکنون هم در لیگ برتر هدایت این تیم را برعهده دارد. 

سرمربی تیم سایپا درمورد میزبانی در ورزشگاه دستگردی و اینکه فصل گذشته از این تیم جدا شدید، اظهار داشت: فصل قبل در مقطعی زمین چمن ورزشگاه مناسب نبود و ما به ورزشگاه شهر قدس رفتیم اما امسال کیفیت زمین ورزشگاه قوامین خوب است و فکر می کنم میزبانی خوبی در این ورزشگاه داشته باشیم.  به ما قول داده اند که الزامات مورد نظر هم انجام شود.

صادقی در مورد اینکه سایپا بازهم بازیکن خواهد گرفت یا نه گفت: فهرست تیم ما تکمیل شده است و نفر دیگری به ما اضافه نمی شود.

وی در مورد شایعه انتقال تیم سایپا به کرج گفت: در این مورد  از مدیریت باشگاه باید  بپرسید اما ما فردا در ورزشگاه پاس قوامین تهران بازی داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها