کالدرون بعد از باخت پرسپولیس:

بودجه ما از استقلال و تراکتور کمتر است/ از ارسال‌ها خوشم نیامد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از باخت تیمش مقابل تراکتور از عملکرد بازیکنان پرسپولیس تمجید کرد و گفت: بودجه ما از تراکتور و استقلال کمتر است ولی مدعی قهرمانی هستیم.

بودجه ما از استقلال و تراکتور کمتر است/ از ارسال‌ها خوشم نیامد

گابریل کالدرون شامگاه امروز جمعه در نشست خبری بعد از بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس که با شکست تیمش همراه بود در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی شاهد بودیم. امروز خوب کار کردیم و من از بازیکنانم راضی هستم.

وی ادامه داد: در دقیقه ۴۵ اشتباه کردیم و گل خوردیم. وقتی در این بازی‌های مهم گل می خورید این مشکلات پیش می آید. فرق ما با تراکتور در همین گلی بود که خوردیم.

وی افزود: در نیمه دوم همه تلاش خودمان را کردیم که بازی مساوی شود ولی نشد.

کالدرون با تاکید بر اینکه از سانترهای بلند خوشم نمی آید، گفت: در ۱۰ دقیقه پایانی ما ارسال‌های بلندی برای مهاجمان داشتیم که من از این کار خوشم نیامد.

سرمربی پرسپولیس ابراز داشت: در فوتبال مدرن هم این کار صورت می‌گیرد و وقتی ۱۱ بازیکن حریف در زمین خودشان هستند، شما فقط فرصت ارسال از کناره‌ها را دارید. این بهترین کار برای ریختن توپ روی سر فورواردها نیست اما در اواخر بازی باید از این کار استفاده می کردیم.

وی در خصوص تعویض هایش در این بازی گفت: همه تعویض های ما تاکتیکی بود و برای قدرت هجومی تیمم انجام شد و وقتی از حریف عقب بودیم این کار را انجام دادیم و گرنه هیچ دلیلی برای تعویض ها نبود.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص بشار رسن نیز اظهار داشت: وی بازیکن سرعتی است و در تک به تک ها موفق کار کرد، با آمدن بشار بازی ما هجومی تر شد. امروز ما اشتباه کوچکی کردیم و تراکتور از این بازی استفاده کرد.

وی در خصوص هواداران تراکتور و جو امروز ورزشگاه گفت: هواداران تبریزی حمایت خوبی از تیم خودشان کردند ولی تیم من به این جو عادت دارد.

کالدرون در خصوص دو نیمه متفاوت تیمش در بازی امروز گفت: ما در نیمه دوم هجومی بودیم و باعث شد تا تراکتور به ضد حمله روی آورد. به همین دلیل بازی ما هجومی شد.

وی گفت: تراکتور دفاع می کرد و ضد حمله می زد و به همین خاطر وقت هم تلف کردند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه بودجه تیمش نسبت به سایر تیم ها پایین بوده است، گفت: روی این تیم سرمایه گذاری شده و سطح تیم خیلی خوب است. بازیکنان هر روز تلاش می کنند تا موفق باشند. بودجه ما نسبت به تراکتور و استقلال بسیار کمتر است، اما ما بازهم مدعی قهرمانی هستیم.

کالدرون در واکنش به این سوال که آیا با این شرایط برف تهران را خواهید دید یا نه، پاسخی نداد و سالن نشست خبری را ترک کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها