صادقی: امیدوارم سایپا تا پایان لیگ همین کیفیت را حفظ کند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای تیم جوانی مثل ما مهم است که هفته به هفته پیشرفت کنیم و امیدوارم کیفیت هفته اول را تا پایان لیگ حفظ کنیم.

صادقی: امیدوارم سایپا تا پایان لیگ همین کیفیت را حفظ کند

ابراهیم صادقی  در مورد پیروزی 3 بر 2 مقابل ذوب آهن اصفهان گفت:بازی خیلی خوبی بود و مسابقه ای را که 2 بر صفر از حریف عقب بودیم را بردیم. در همان نیمه اول هم که یک بر صفر عقب بودیم هم موقعیت  های گلزنی به دست آوردیم که نتواستیم از آنها استفاده کنیم. با این حال بازیکنان سایپا با تمام وجود تلاش کردند و خدا هم به ما کمک کرد و پیروز شدیم.

وی در مورد اینکه ذوب آهن در آسیا بازگشت های طلایی خوبی داشت، گفت: ذوب آهن تیم بزرگی است و پیش از شروع لیگ هم دو بازی در لیگ قهرمانان انجام داده بود و کاملا در شرایط مسابقه قرار داشت اما بازیکنان ما با دوندگی و روحیه جنگندگی پیروز شدند و خوشحالم که مقابل یک تیم بزرگ نتیجه ای خوب کسب کردیم. البته نباید فراموش کنیم تازه هفته اول لیگ است و امیدوارم بتوانیم تا پایان مسابقات همین کیفیت را نگه داریم.

سرمربی تیم سایپا در مورد دیدار روز جمعه با گل گهرسیرجان اظهار داشت:بازی این تیم را دیدم تیمی بسیار خوب وسختکوش است و بازیکنانش با دل و جان بازی می کنند. هفته گذشته نیز گل گهر مقابل نساجی به مساوی رسید و بازی سختی با این تیم در تهران داریم. برای تیم جوانی مثل ما مهم این است که هفته به هفته پیشرفت کنیم.

صادقی در مورد محل برگزاری بازی با گل گهر عنوان کرد: طبق برنامه ما در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف گل گهر خواهیم رفت.

وی در مورد اینکه برخی تیم ها خواستار  قضاوت نکردن داوران تهرانی در بازی تیم های تهرانی با تیم های شهرستانی شده اند گفت: بهتر است که به این مساله ورود نکنم و خود فدراسیون در این مورد نظرش را بیان کند اما اگر بخواهیم چنین نگاهی داشته باشیم در آنصورت دیگر هیچ داوری نباید برای هیچ تیمی قضاوت کند زیرا ممکن است از نتیجه یک مسابقه تیم سومی سود ببرد.

سرمربی سایپا در مورد دلیل غیبتش در مراسم برترین ها گفت: زمان برگزاری مراسم به زمان تمرین تیم ما نزدیک بود به همین دلیل در مراسم شرکت نکردم. برگزاری چنین مراسمی بسیار خوب است و به بازیکنان و مربیان و افرادی که درلیگ برترکار می کنند انگیزه بیشتری می دهد. امیدوارم مراسم برترین ها سال به سال بهتر شود و باید از برگزار کنندگان آن تشکر کنم. امسال هم فکر می کنم بخاطر اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داده بود این مراسم در این مقطع از فصل برگزار شد وگرنه بهترین زمان برگزاری آن به نظرم 10 روز یا یک هفته پیش از شروع مسابقات است.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها