نامجومطلق: جای پاتوسی هنوز پُر نشده است

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال، جدایی تعداد زیادی از بازیکنان این تیم را نمره‌ای منفی برای مدیران باشگاه دانست.

نامجومطلق: جای پاتوسی هنوز پُر نشده است

مجید نامجومطلق  درباره شرایط تیم فوتبال استقلال پس از شکست برابر ماشین‌سازی و برخی انتقادها از استراماچونی اظهار داشت: برخلاف فوتبال ما که استانداردها در بسیاری از انتخاب‌های سرمربیان رعایت نمی‌شود، در فوتبال اروپا عوامل زیادی را برای انتخاب سرمربی در نظر می‌گیرند. استراماچونی در تیم بزرگی مانند اینترمیلان مربیگری کرده و قطعاً قابلیت‌هایی داشته که توسط مسئولان اینتر انتخاب شده است.

وی ادامه داد: نباید در توانایی این مربی شک کرد، اما این سوال مهم پیش می‌آید که آیا امکانات لازم را برای این مربی فراهم کرده‌ایم یا خیر؟ اتفاقاتی در این مدت رخ داد که نشان می‌دهد شرایط برای استراماچونی راضی‌کننده نیست. این در حالی است که باشگاه باید امکانات لازم را برای این مربی فراهم کند تا تیم هم آرامش داشته باشد. یک مربی نباید با دغدغه مترجم مواجه شود، اما دیدید که این موضوع چه حاشیه‌هایی ایجاد کرد و استراماچونی هم نسبت به این موضوع معترض بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه همیشه مربیانی در فوتبال موفق هستند که تیم فنی کاملی در اختیار داشته باشند، خاطرنشان کرد: گواردیولا در دنیای فوتبال جزو بهترین مربیان است و می‌بینید که او همیشه بازیکنان باکیفیت و سطح بالا را برای تیمش انتخاب می‌کند. در میان مربیان ایرانی هم می‌توان امیر قلعه‌نویی را مثال زد. تیمی که در بازی با ماشین‌سازی از استقلال دیدیم، ابزار لازم را برای موفقیت در اختیار نداشت و استراماچونی هم با دست خالی نمی‌تواند کار خارق‌العاده‌ای انجام دهد. این مربی باید با یک تیم کامل به موفقیت برسد.

نامجومطلق با بیان این موضوع که نباید با یک شکست در مورد استقلال قضاوت منفی داشت، تصریح کرد: استقلال هنوز این فرصت را دارد تا شرایط را تغییر دهد. انتظار داشتیم که استقلال قبل از دربی در بازی‌های نسبتاً آسانی که دارد، موفق باشد، اما متأسفانه این اتفاق در بازی اول رخ نداد.

«در استقلال این فرصت وجود ندارد که با این همه تغییر، هواداران برای نتیجه گرفتن صبر کنند.»، نامجومطلق با اشاره به رفتن تعدادی از بازیکنان باتجربه استقلال، این جمله را بیان کرد و به تسنیم گفت: استقلال در این سال‌ها با چنین شرایطی مواجه شده و هر سال تعدادی از بازیکنان از تیم جدا می‌شوند. امسال هم بازیکنان زیادی از استقلال جدا شدند و جدایی پُرشمار بازیکنان، نمره‌ای منفی برای مدیران استقلال بود. امیدوارم مشکلات این تیم هر چه زودتر برطرف شود. در ضمن استقلال نیاز به یک مدیر و یک بازیکن توانا در میانه میدان دارند و هنوز جای خالی پاتوسی در این تیم پُر نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها