صادقی: دوست نداشتیم مسابقات لیگ عقب بیفتد

سرمربی تیم سایپا گفت: ما اولین تیمی بودیم که تمرینات‌مان را آغاز کردیم و اصلا دوست نداشتیم که مسابقات لیگ عقب بیفتد.

صادقی: دوست نداشتیم مسابقات لیگ عقب بیفتد

ابراهیم صادقی در خصوص وضعیت آمادگی تیم سایپا قبل از آغاز لیگ گفت: با توجه به طبق اعلام سازمان لیگ قرار بود مسابقات لیگ برتر از 10 مرداد آغاز شود به همین دلیل ما اولین تیمی بودیم که تمرینات خودمان را آغاز کردیم. این در حالی است که از تیم ما 10 بازیکن جدا شدند و بازیکنان جدید و جوانی به تیم ما پیوستند. ما دوست نداشتیم که این مسابقات عقب بیفتد اما به هر حال از طرفی هم علاقه داریم که ورزشگاه‌های استانداردی داشته باشیم.

وی درباره اولین بازی سایپا در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن افزود: به ما گفته‌اند ورزشگاه ذوب‌آهن تا آغاز مسابقات آماده خواهد شد. اما فعلا همه چیز نامعلوم است. درباره تیم ذوب‌آهن باید بگویم که این تیم به تازگی دو بازی آسیایی انجام داده و به نوعی آماده ترین تیم مسابقات لیگ است چرا که آنها در شرایط بازی هستند اما ما هم آمادگی حضور در بازی‌ها را داریم. 

صادقی در خصوص اینکه آیا ورزشگاه خانگی سایپا برای آغاز لیگ آماده است یا نه، تصریح کرد: ورزشگاه ما ورزشگاه پاس قوامین است و از آنجا که ما در هفته دوم میزبان هستیم به ما اعلام شده که تا آن روز ورزشگاه آماده خواهد شد.

سرمربی تیم سایپا در خصوص اینکه تفاوت دوران مربیگری با دورانی که بازی می‌کرد در چیست،‌ اظهار داشت: من دو سال دستیار بودم اما قطعا مربیگری از بازی کردن سخت‌تر است. یک بازیکن در روز نهایتا 4 ساعت درگیر تمرینات خواهد بود اما یک مربی روزی 15 ساعت وقت می‌گذارد تا تیمش را آماده کرده و فیلم تمرینات را ببیند. یک بازیکن فشار و استرسش را در زمین خالی می‌کند اما مربی باید در بیرون از زمین فشار و استرس را تحمل کند. اما به هرحال هر کسی که این شغل را انتخاب می‌کند باید همه چیزش را بپذیرد. 

صادقی که با رادیو تهران حرف می‌زد درباره تعاملش با تیم‌های پایه سایپا گفت: در دو فصلی که دستیار بودم ارتباط خوبی با تیم‌های پایه داشتم و این فصل کاظم برجلو مسئول آکادمی ماست و این کارها را انجام می‌دهد. ما 13 بازیکن داریم که از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان آمدند و این دستاورد خوبی برای ما خواهد بود که هر سال بازیکنان مستعد را از تیم‌های پایه وارد تیم بزرگسالان می‌کنیم هر چند که گاهی باید از تیم‌های دیگر هم بازیکن گرفت اما این مسئله در نهایت به سود باشگاه خواهد بود چرا که می‌تواند با پرورش بازیکنان مستعد آنها را با مبالغ بالاتری به تیم‌های دیگر واگذار کند.

وی افزود: من 19 سال در سایپا حضور دارم و با این تیم هم قهرمان شده‌ام و هم در آستانه سقوط قرار گرفته‌ام. در حال حاضر فقط دو کارمند باشگاه سابقه‌شان از من بیشتر است. من همه شرایط باشگاه را می‌شناسم و می‌دانم که باید با چه روشی اینجا به موفقیت رسید.  فلسفه ما باید بازیکن سازی باشد تا بتوانیم این بازیکنان را به تیم‌های ملی تزریق کرده و یا حتی ترانسفر کنیم. از نظر من موفقیت فقط قهرمانی نیست. ما به دنبال این هستیم تا 3-4 سال آینده حتی به لیگ قهرمانان آسیا برسیم. اما باشگاه‌هایی که هواداران زیادی دارند فلسفه‌شان قهرمانی است. ما همین حالا 6 بازیکن در تیم امید، دو بازیکن در تیم  ملی بزرگسال و سه بازیکن در تیم ملی جوانان داریم و فکر می‌کنم 11 ملی‌پوش می‌تواند دستاورد خوبی برای باشگاه ما باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها