گل‌محمدی: در مشهد، ورزش در اولویت پانزدهم است

سرمربی تیم شهر خودرو مشهد گفت: همه ستاره‌های دنیا وقتی که آماده باشند به آنها ستاره گفته می‌‌شود اما وقتی آماده نباشند بار اضافی روز تیم خواهند بود.

گل‌محمدی: در مشهد، ورزش در اولویت پانزدهم است

یحیی‌گل‌محمدی در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی درمورد وضعیت تیم شهر خودرو مشهد گفت: هنوز به آن چه که خودم انتظار داشتم و خواسته ما بود نرسیده‌ایم. چند بازیکن از ما جدا شدند و بازیکنانی که اضافه شدند هم از تمرینات دور بودند و آمادگی بدنی لازم را ندارند. تیم ما هنوز ناهماهنگی دارد و عده‌ای از فرم بدنی دور هستند. ما 12 بازی تدارکاتی انجام دادیم و از لحاظ برنامه‌ریزی هم مشکل داشتیم که یکی از آنها نرفتن به اردوی خارجی بود. 

گل‌محمدی درمورد اینکه تیم‌های تهرانی و اصفهانی می‌توانند به اردوی خارجی بروند اما یک تیم خصوصی در شهر مشهد نمی‌تواند این اردو را داشته باشد گفت: با این مساله زیاد کاری نداریم به هر حال مشکلاتی وجود داشت و بعدا در مورد آن بیشتر صحبت می‌کنیم؛ نرفتن اردوی خارجی با توجه به امکانات ضعیفی که در ایران و بخصوص در شهر خودمان وجود دارد اتفاق خوبی نیست همکاری‌های خوبی هم امسال با ما  انجام نشد. از طرفی بازیکنانمان نیز به مرز آمادگی نرسیدند و اینها در شروع لیگ نگران کننده است اما به هر حال ما می‌رویم که لیگ را برای برگزاری بازی‌های خوب و بازی‌هایی که تماشاگران آنها را دوست داشته باشند و از دیدن آنها لذت ببرند شروع کنیم. 

سرمربی تیم شهرخودرو مشهد درمورد اینکه آیا تمام بازی‌های این تیم در ورزشگاه امام رضا برگزار خواهد شد، گفت: بله؛ صددرصد تمام بازی‌های ما در آنجا انجام می‌شود اما به هر حال نواقصی دارند که اگر رفع نشوند سازمان لیگ اجازه برگزاری بازی در آنجا را نمی‌دهد. بحث گیت‌ها است که تا به حال نصب نشده‌‌اند و نصب گیت‌ها تا شروع هفته دوم و برای میزبانی ما شاید حتی کمتر از 50-50 باشد و ممکن است بازی ما در شهر دیگری برگزار شود. 

گل‌محمدی در ادامه درمورد بحث مالکیت ورزشگاه امام رضا گفت: مالکیت ورزشگاه برای آستان قدس رضوی است و ما نمی‌توانیم از آنها ایراد بگیریم که چرا این امکانات را دارید یا ندارید؛ مساله این است که چرا متولیان ورزشی ما نتوانستند یک ورزشگاه خوب و در خور شأن مردم مشهد بسازند ما نباید از آستان قدس ورزشگاه بگیریم؛ ما ورزشگاه ثامن را داریم که سال گذشته گفتند در برج 2 آماده می‌شود اما الان در آستانه برج ششم هستیم و اتفاقی نیفتاده و گفتند که رفت برای سال بعد! این مسائل دردناک است و باید به آنها رسیدگی شود. از مسعود سلطانی‌فر درخواست می‌کنم یکبار به مشهد بیاید اگر اولویت ورزش در تهران  سوم یا چهارم است در مشهد دهم و حتی پانزدهم است. بحث ایجاد امکانات ورزشی برای جوانان مشهد مساله مهمی است؛ بحث من فقط فوتبال نیست بلکه در تمام رشته‌های ورزشی این را می گویم؛ اینجا جوان‌ها و استعدادهای خوبی دارد اما به آنها رسیدگی نمی‌شود. 

سرمربی شهر خودرو درمورد اینکه بازیکنان باتجربه این تیم در فصل جدید چقدر می‌توانند عصای دست او باشند، گفت: همه ستاره‌های دنیا وقتی که آماده باشند به آنها ستاره گفته می‌‌شود اما وقتی آماده نباشند بار اضافی روز تیم خواهند بود. ما بیشتر بازیکنانی که گرفتیم اسم و پیشینه بزرگی دارند اما باید خیلی زحمت بکشند و تمرین کنند. بحث ما بحث بدنی است؛ مهدی رحمتی خیلی به موقع شروع کرد و الان شرایط خوبی دارد. او از خریدهای خوب ما است اما سروش رفیعی، روح‌الله باقری و فرشاد محمدی مهر کار سختی دارند آنها باید شبانه‌روز تلاش و تمرین کنند تا از اسم خودشان دفاع کنند ان شاءالله همه به این سطح برسند. 

وی درمورد بازی اول فصل جدید تیم شهر خودرو مقابل تیم  پیکان گفت: یکی از بازی‌های تدارکاتی ما با تیم پیکان بود که یک بر یک شد پیکان در بازی‌های تدارکاتی خودش نتایج خوبی گرفت. بازی سختی مقابل  این تیم داریم آنها میزبان هستند؛ تیم جوان و مربی خوبی دارند کار ما برای شروع لیگ در هفته اول سخت است آرزوها و اهداف بزرگی داریم که ان شاءالله بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها