مدیرعامل پرسپولیس به تنهایی نصف آبروی ایران را برد!

فوتبال و آبروی بربادرفته؛ کت‌وشلوار گشاد برای مدیران‌عامل باشگاه‌ها!

مدیرعامل پرسپولیس به تنهایی نصف آبروی ایران را برد!

رفتار و اقدامات عجیبی که از سوی مدیران فوتبالی کشورمان در زمان حضور رونالدو در ایران انجام شد نشان از ضعف شدید در مدیریت باشگاهی فوتبال کشور دارد.

در شرایطی که رضا درویش باید همه تمرکز خود را برای موفقیت پرسپولیس و ایجاد بهترین شرایط برای این تیم می‌گذاشت اما او یا در فرودگاه بود تا با رونالدو و دیگر ستاره‌های النصر عکس یادگاری بیندازد یا در هتل محل این ستاره حضور داشت تا به بهانه اینکه فاطمه حمامی را به آرزویش برساند یکبار دیگر با این ستاره پرتغالی ملاقاتی داشته باشد.

عطش درویش برای اینکه رونالدو را از نزدیک ببیند و او را لمس کند هیچ توجیهی ندارد. قطعا مدیرعامل پرهوادارترین باشگاه فوتبال ایران و حتی آسیا متوجه این موضوع نیست که چه جایگاه مهمی را در اختیار دارد؛ چرا که اگر غیر از این بود هرگز به خودش اجازه نمی‌داد اینگونه شأن جایگاه مدیرعاملی پرسپولیس را پایین بیارود.

رونالدو حضوری بسیار کوتاه در ایران داشت؛ اما همین حضور کوتاه‌ او باعث شد حقایق بسیاری در خصوص مدیریت فوتبال کشور نمایان شود. تا یکبار دیگر مشخص شود این فوتبال نیازمند مدیرانی است که جایگاه مدیرعاملی باشگاه‌های بزرگ برای آنها حکم نردبان را نداشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها