فیفا، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را مجازات کرد/ روبیالس؛ این فمینیسم کاذب و ترور شخصیت است!

فدراسیون بین‌المللی فوتبال، فیفا، روز شنبه چهارم شهریور، لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، را از تمام فعالیت‌های مرتبط با فوتبال، به مدت سه ماه، منفصل کرد.

فیفا، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را مجازات کرد/ روبیالس؛ این فمینیسم کاذب و ترور شخصیت است!

 

 

به گزارش روزنامه اعتماد و به نقل از گاردین، لوئیس روبیالس در بحبوحه انتقادات شدید و تحقیقات فیفا به دلیل اقدام زشت و غیرمتعارف در مورد جنیفر هرموسو اسپانیایی در جریان مراسم پایانی جام جهانی، از «فمینیسم کاذب» و «ترور اجتماعی» شخصیت خود انتقاد کرد و قول داد رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) بماند. 

در یک سخنرانی پرشور در مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون فوتبال اسپانیا، این مرد ۴۶ ساله بار دیگر تاکید کرد که به خاطر چیزی که اتفاق افتاده است از سمت خود کنار نمی‌رود. او با قاطعیت تکرار کرد: «من استعفا نمی‌دهم. من تا آخر با این مساله مبارزه خواهم کرد.»

وی وقایع پنج روز گذشته را یک ترور اجتماعی توصیف کرد و افزود: آنها قصد دارند من را بکشند. این اظهارات با تشویق شدید اعضای فدراسیون در میان حاضران همراه شد.

 

فیفا، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را تعلیق کرد

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) به طور موقت لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را به طور موقت از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال برای یک دوره ۹۰ روزه محروم کرد.

همچنین او حق ندارد هیچ گونه تماسی با هرموسو، بازیکن تیم ملی زنان اسپانیا داشته باشد.

روبیالس 1

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها