حسنی‌پور: اردوی رامسر به سود کاراته‌کاها بود

مربی تیم ملی کاراته گفت: شرایط آب‌ وهوایی اردوی رامسر به کشور ژاپن نزدیک است و این اردوها خیلی به سود بچه‌ها بود.

حسنی‌پور: اردوی رامسر به سود کاراته‌کاها بود

سعید حسنی‌پور  در پاسخ به این سؤال که شرایط مرحله دوم اردوهای تیم ملی کاراته در رامسر چطور بود، گفت: این دومین مرحله دوم اردوی تیم ملی کاراته پس از مسابقات قهرمانی آسیا بود. فکر می‌کنم بچه‌ها نیاز داشتند که اردوهای تیم ملی در شهرهای به غیر از تهران برگزار شود. این مرحله از اردوها از لحاظ روحی و روانی خیلی برای کاراته‌کاها مفید بود. جا دارد از میزبان این مرحله از اردوی تیم ملی کاراته تشکر کنم. به هر حال شرایط آب‌وهوایی رامسر به کشور ژاپن نزدیک است و این اردوها خیلی به سود بچه‌ها بود.

مربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سؤال که مرحله سوم اردوهای تیم ملی آیا باز هم در رامسر پیگیری خواهد شد یا خیر، گفت: امروز چهارشنبه دومین مرحله اردوی تیم ملی به پایان رسید و ملی‌پوشان به تهران بازگشتند. قرار است از یکشنبه 27 مردادماه بچه‌ها وارد اردوی تیم ملی شوند. مرحله سوم اردوهای تیم ملی نیز مجدداً قرار است در رامسر پیگیری شود خوشبختانه بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی و بدنی شرایط خیلی خوبی دارند ان‌شاءالله بتوانیم مزد زحمات‌مان را در المپیک بگیریم.

حسنی پور در ادامه صحبت‌های خود، گفت: با توجه به اختلاف ساعتی که بین کشور ما و کشور ژاپن وجود دارد، قطعاً از لحاظ فیزلوژیک بدن بچه‌های ما زمان می‌برد تا به شرایط کشور ژاپن عادت کنند، به همین دلیل امیدوارم شرایط اعزام طوری باشد که بچه‌ها پیش از آغاز مسابقات در کشور ژاپن حضور داشته باشند. از مسئولان فدراسیون که در شرایط فعلی تمام تلاش خود را می‌کنند تا تیم با حداکثر نفرات به مسابقات اعزام شود تشکر می‌کنم. با اینکه ما در شرایط سختی قرار داریم، اما تیم ما با بیشترین نفرات در مسابقات شرکت می‌کند و این موضوع به سود ملی‌پوشان کشورمان است. ان‌شاءالله بتوانیم در بخش مردان سه سهمیه را کسب کنیم.

مربی تیم ملی کاراته در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم ما تنها تیمی هستیم با این تعداد بازیکن پتانسیل گرفتن کسب سهمیه المپیک هستیم. در وزن +75 و - 75کیلوگرم بچه‌های تیم ملی رنکینگ خوبی دارند و بین خودشان نیز رقابت زیادی وجود دارد. ان‌شاءالله در 67 کیلوگرم در نهایت بتوانیم سهمیه المپیک را به دست بیاوریم.

حسنی پور در مورد حضور سلطانی‌فر و صالحی امیری در اردوهای تیم ملی، گفت: حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در اردوهای تیم ملی کاراته به بچه‌ها واقعاً انرژی مثبت می‌دهد و روحیه ملی‌پوشان بالا می‌رود. امیدوارم با این حمایت‌ها کاراته در المپیک نتیجه درخشانی کسب کند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها