رئیس باشگاه الاتحاد: بازیکنان به هواداران عیدی دادند/ جشن و شادی برای شکست ذوب‌آهن کافی است

رئیس باشگاه الاتحاد عربستان پس از برتری این تیم برابر ذوب‌آهن ایران، گفت که این پیروزی، عیدی بازیکنان تیمش به هواداران عربستانی بود.

رئیس باشگاه الاتحاد: بازیکنان به هواداران عیدی دادند/ جشن و شادی برای شکست ذوب‌آهن کافی است

تیم فوتبال الاتحاد عربستان با برتری 4 بر 3 در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر ذوب‌آهن ایران و با پیروزی 6 بر 4 در مجموع دو مسابقه، به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها صعود کرد.

انمار الحائلی رئیس باشگاه  الاتحاد عربستان، هنگام ورود اعضای این تیم به جده، برای استقبال از اعضای تیم به فرودگاه این شهر رفت. وی در گفت‌وگویی که سایت خبری «الکوره» عراق منتشر کرده، درخصوص صعود راه‌راه‌پوشان الاتحاد به دور بعدی مسابقات گفت: این پیروزی را به هواداران فوتبال عربستان و به خصوص فدراسیون فوتبال تبریک می‌گویم. جشن و شادی برای این پیروزی کافیست و باید خودمان را برای افتخارآفرینی برای کشورمان در مسابقات جام باشگاه‌های عرب آماده کنیم.

 وی همچنین با اشاره به گل‌هایی که این تیم در دیدار برابر ذوب‌آهن دریافت کرد، تصریح کرد: بازیکنان با صعود به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به هواداران عیدی دادند. با وجود کسب برتری راحت، ما مطمئنیم که کادر فنی و بازیکنان تیم، اشکالات را برای دریافت گل‌های بیهوده پیدا می‌کنند.

مسابقات جام باشگاه‌های عرب با شرکت تیم‌های کشورهای عربی، از روز 29 مرداد برگزار می‌شود که الاتحاد عربستان نیز در آن شرکت می‌کند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها