حاج‌صفی رکورد تاریخی جواد نکونام و علی دایی را می‌شکند؟

بعد از اصلاحاتی که در آمار بازیهای ملی به وجود امد، 3 بازی نکونام و یک بازی علی دایی از فهرست بازیهای ملی حذف شده وهر2 نفر 148 تایی شدند!

حاج‌صفی رکورد تاریخی جواد نکونام و علی دایی را می‌شکند؟

احسان حاج صفی تنها 22 بازی رسمی با آمار علی دایی و جواد نکونام فاصله دارد، بعد از اصلاحاتی که در آمار بازیهای ملی به وجود امد، 3 بازی نکونام و یک بازی علی دایی از فهرست بازیهای ملی حذف شده وهر2 نفر 148 تایی شدند!

احسان حاج صفی که در حال حاضر 126 بازی ملی دارد، در صورت حضور در تیم ملی 2 سال آینده یعنی بازی در تورنمنت کافا، جام ملتهای 2024، بازیهای دوستانه و مقدماتی جام جهانی 2026 می تواند تعداد بازیهای ملی خود را به 150 برساندو رکورد تاریخی جواد نکونام و علی دایی را بشکند.

رکورددار تازه فوتبال ایران در 2 سال آینده شکوه و عظمت و بزرگی مردانی چون دایی و نکونام را در فوتبال ایران نداشته است اما به واسطه شروع زودهنگامش در فوتبال ملی، تداوم در عملکرد و آسیب دیدگی کمتر و حضور ضعیف بازیکنان درجه اول در دفاع چپ تیم ملی فوتبال کشورمان تعداد بازیهای خود را تا این حد بالا برده است و امروز هم در 33 سالگی می تواند تا 2 سال دیگر در تیم ملی باشد و رکورد بزرگان فوتبال ایران را به شکلی تاریخی واژگون کند!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها