هرناندز: به دستیارانم اعتماد کامل دارم/ نساجی یک تیم برنده خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: به دستیاران خود اعتماد کامل دارم.

هرناندز: به دستیارانم اعتماد کامل دارم/ نساجی یک تیم برنده خواهد شد

کارلوس اینارخوس در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک، اظهار داشت: در ابتدا می‌خواهم به کل مازندرانی‌ها و هواداران تیم نساجی به خاطر حضور در لیگ قهرمانان تبریک گفته و سالگرد درگذشت نادر دست‌نشان را تسلیت بگویم.

وی درمورد اینکه آیا خودش دستیارانش را انتخاب کرده است یا باشگاه، توضیح داد: تنها به نساجی آمدم و مسئولان باشگاه دستیارانم را انتخاب کرده‌اند. حداکثر اعتماد را به همه آن‌ها دارم و همگی برای موفقیت نساجی نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم.

سرمربی نساجی درخصوص اینکه اگر با دستیارانش به اختلاف تاکتیکی بخورد، چه خواهد شد، گفت: خدا را شکر هیچ مشکلی نداشته‌ایم. برای ۵ بازی باقی‌مانده لیگ به تنهایی به ایران آمده‌ام و اطمینان کامل به اعضای کادرفنی‌ام دارم.

اینارخوس درمورد اینکه با توجه به در اختیار نداشتن زمان کافی برای انجام تمرینات تاکتیکی چه شناختی از نساجی دارد و مشکل این تیم را چه می‌داند، گفت:  از همه مهم‌تر این است که ما را خیلی در آغوش گرفتند و وقتی به اینجا آمدیم از ما استقبال کردند. سعی کردم طرز تفکر بچه‌ها را تغییر بدهم و یک تیم برنده خواهیم شد.

وی ادامه داد: نساجی مشکل ذهنی ندارد‌. گذشته گذشته است اما اکنون تمام تلاش خود را برای بازی آتی به کار می‌گیریم. برای این مسابقه تمام توان خود را به کار می‌گیریم.  تیم خیلی خوب و بازیکنان باکیفیت داریم‌. آکادمی خیلی خوبی هم داریم که بازیکنان جوانی دارد. همه در یک خط قرار گرفته‌ایم و اکنون تمام تمرکزمان بردن بازی با آلومینیوم است.

سرمربی نساجی درخصوص اینکه آیا باشگاه نساجی برای بحث آکادمی اش پیشنهادی به او داده یا خودش پیشنهادی برای آکادمی دارد، گفت: با مسئولان باشگاه در این مورد صحبت کرده‌ایم. تیم زیر ۲۱ سال نساجی قهرمان و تیم زیر ۱۹ سالش نایب قهرمان شده است. بازیکنان خیلی خوبی دارند. تمام تلاش ما این است با این بازیکنان هم کار کنیم زیرا ایران بازیکنان و لژیونرها خیلی خوبی مثل علی دایی، جواد نکونام و... داشته است. الان هم طارمی در پورتو، جهانبخش در فاینورد بازی می‌کنند. پتانسیل کار کردن با جوانان را دارم. نساجی بهترین آکادمی در ایران را دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها