حضور غیرمنتظره ستاره جوان استقلال بجای ترابی

سه بازیکن بزرگسال تیم امید جهت حضور در بازی های آسیایی هانگژو 2023 معرفی شدند

حضور غیرمنتظره ستاره جوان استقلال بجای ترابی

تیم امید در بازی های آسیایی هانگژو و المپیک می تواند از سه بازیکن بزرگسال در ترکیب بهره ببرد که این سه بازیکن توسط غلامرضا عنایتی مشخص شدند. اولین بازیکنی که به اردوی تیم امید اضافه می شود، ابوالفضل جلالی است. جوان ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی 2022. بازیکنی که این فصل خیلی در ترکیب تیم استقلال به بازی گرفته نشد اما هر گاه فرصت بازی پیدا کرد، درخشید. او جایگزین مهدی ترابی شده است که بعنوان ستاره پرسپولیس و عضو تیم ملی در فهرست اولیه قرار گرفته بود.

دیگر بازیکنی که از سهمیه بزرگسال به اردوی تیم امید راه پیدا می کند، پیام نیازمند است. دروازه بان تیم سپاهان. او از آنجایی که یکی از دروازه بانان با کیفیت لیگ برتر بشمار می رود و تجربه حضور در یک تیم خارجی را هم در کارنامه دارد، می تواند یکی از مهره های موثر تیم امید در بازی های آسیایی و هم چنین المپیک باشد. پیام نیازمند در اردوی تیم امید تنها نخواهد بود چرا که یکی از همبازیان او هم در تیم امید لیست شده است. شهریار مغانلو که این فصل با 13 گل آقای گل بازی های لیگ برتر شده است. البته موضوع شرکت در بازیهای آسیایی با دو بازیکن از یک تیم (سپاهان) در آغاز لیگ به خودی خود چالش برانگیز است.

لیست تیم امید 50 نفره است. شامل 47 بازیکن زیر 23 سال که تاریخ تولدشان از یازده دی 79 به بالا است و سه بازیکن بزرگسال. لیست 47 نفره قابل تغییر نیست اما لیست بازیکنان بزرگسال قابل تغییر است که فعلا این سه بازیکن انتخاب شده اند.

این سه بازیکن در بازی های آسیایی قادر به همراهی تیم امید خواهند بود و درصورت صعود تیم امید به المپیک در این مسابقات هم می توانند تیم امید را همراهی کنند. آنها در مسابقات مقدماتی و جام ملت های زیر 23 سال آسیا نمی توانند در ترکیب تیم امید به میدان بیایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها