امیدوارم صنعت نفت قهرمان لیگ برتر شود/ گروسیان: بین دو نیمه چشمانم سیاهی می‌رفت

قای ویسی شناخت کاملی از بازیکنان داشتند و می‌دانستند بیشتر بازیکنان مشکل روحی و روانی دارند. ایشان توانستند یه خوبی از بازیکنان جوان در کنار باتجربه‌ها استفاده کنند.

امیدوارم صنعت نفت قهرمان لیگ برتر شود/ گروسیان: بین دو نیمه چشمانم سیاهی می‌رفت

فرزین گروسیان، دروازه‌بان صنعت نفت آبادان درباره عملکرد تیمش می‌گوید: «فصل خیلی سختی را گذراندیم. از نظر ذهنی و روحی واقعاً تحت فشار بودیم اما خدا را شکر با خوشی تمام شد و تیم در لیگ برتر ماند تا ما شرمنده مردم آبادان نشویم و آنها را خوشحال کنیم.»

او با اشاره به بازی هفته پایانی مقابل گل‌گهر سیرجان این‌طور می‌گوید: «خیلی استرس داشتیم و گل‌گهر هم واقعاً به ما فشار آورد. من بین دو نیمه، بدترین ۱۵ دقیقه عمرم را سپری کردم. به رختکن که رفتیم، متوجه شدیم بازی سپاهان و مس مساوی است و از طرفی پرسپولیس هم دو گل به نساجی ده نفره زده است؛ با خودم گفتم سپاهان امیدش را از دست داد و دیگر 3،2 دقیقه نمی‌دانستم چه کار کنم و چشمانم سیاهی می‌رفت. با خودمان گفتیم باید در نیمه دوم پیروز شویم که خدا را شکر این اتفاق هم رخ داد. فکر نمی‌کنم در آینده در مسابقه‌ای تا این حد استرس داشته باشم؛ پای امید یک شهر در میان بود و بازی مرگ و زندگی محسوب می‌شد.»  آنها جشن باشکوهی را در آبادان برگزار کردند، که گروسیان در این باره می‌گوید: «جو بی‌نظیری بود و من یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام را دیدم. وقتی از کرمان برگشتیم و از هواپیما پیاده شدیم، متوجه شدیم چه خبر است. همه مردم آبادان خوشحال بودند و شهر را بسته بودند‌. من آرزویم این است که صنعت نفت روزی در لیگ یا حتی جام حذفی قهرمان شود. این مردم، صنعت نفت را مثل بچه‌ خودشان دوست دارند.»

گروسیان درباره تأثیر حضور عبدا... ویسی در این تیم می‌گوید: «آقای ویسی شناخت کاملی از بازیکنان داشتند و می‌دانستند بیشتر بازیکنان مشکل روحی و روانی دارند. ایشان توانستند یه خوبی از بازیکنان جوان در کنار باتجربه‌ها استفاده کنند و تیم خیلی خوبی بسازند و کار بزرگی انجام بدهند. ما خواب بودیم و یادمان رفته بود که قبلاً چطور بازی می‌کردیم اما آقای ویسی ما را بیدار کرد و گفت شما در گذشته کارهای بزرگی انجام داده‌اید. روزی که آقای ویسی سرمربی تیم شد، به ما گفت فکر کنید هفته اول است و می‌خواهیم سوم شویم و به آسیا صعود کنیم. او یک جدول برای ما ترسیم کرد و بعد از هر بازی هم آن را به روز می‌کرد و به ما نشان می‌داد. با این شرایط اگر آقای ویسی در ابتدای فصل می‌آمد، ما می‌توانستیم حداقل رتبه چهارم را کسب کنیم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها