ساپینتو شکست را پذیرفت!

ساپینتو شکست زودهنگام در لیگ برتر و عدم قهرمانی را قبل از دیدار با مس پذیرفته و ترجیح داد با ترکیبی از بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین استقلال را مقابل تیم ربیعی روانه میدان کند.

ساپینتو شکست را پذیرفت!

به گزارش مستقل آنلاین؛ از اردوی استقلال خبر می‌رسد مهم‌ترین عاملی که باعث شد تا ساپینتو ترکیبش را برای بازی با مس رفسنجان دگرگون سازد، به این موضوع برمی‌گردد که او قصد داشت به چند تن از مهره‌های اصلی خود استراحت داده تا آنها برای تنها جام باقی مانده، دوباره با تمام قوا به ترکیب استقلال اضافه شوند.  درواقع طبق شنیده‌ها ساپینتو شکست زودهنگام در لیگ برتر و عدم قهرمانی را قبل از دیدار با مس پذیرفته و ترجیح داد با ترکیبی از بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین استقلال را مقابل تیم ربیعی روانه میدان کند.

 

یکی از اعضای کادر مدیریتی استقلال که در سفر به رفسنجان این تیم را همراهی کرده بود در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «همه عوامل تیم دنبال جام حذفی هستیم و باید به این هدف دست پیدا کنیم. فصل سختی را سپری کردیم و اگرچه دیر موتور تیم روشن شد اما استحقاق آن را داشتیم تا در لیگ برتر هم به قهرمانی دست پیدا کنیم. در هر صورت الان فقط جام حذفی را پیش رو داریم و تمام هدف و توان خود را می‌گذاریم تا به این جام برسیم.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها