واکنش سرمربی قهرمان لیگ یک به پیشنهاد پیکان/ دقیقی: شمس آذر ثابت کرد همه چیز در فوتبال پول نیست

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین به بحث پیشنهاد باشگاه پیکان به خودش واکنش نشان داد.

واکنش سرمربی قهرمان لیگ یک به پیشنهاد پیکان/ دقیقی: شمس آذر ثابت کرد همه چیز در فوتبال پول نیست

سعید دقیقی درمورد قهرمانی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در رقابت‌های لیگ دسته اول، اظهار داشت: خدا را شاکریم. همیشه گفته‌ام توکل‌مان باید از همه به خدا باشد و سپس با برنامه‌ریزی، مدیریت زمان و مدیریت هزینه مالکین، مدیرعامل جوان، تلاش‌های کادرفنی، اعضای هیات مدیره و بازیکنان باشخصیت این موفقیت را رقم زده است. امیدوارم در لیگ برتر هم این روند ادامه داشته باشد. فعلا تمام برنامه ما این است که ۲ بازی با بهترین کیفیت و بالاترین برگزار کنیم و سپس برای آینده تصمیم بگیریم.

وی درخصوص حمایت‌های مسئولان استانی از تیم شمس آذر، گفت: به ما قول‌هایی داده‌اند. فقط ۸ استان کشور ما در لیگ برتر تیم دارند در شرایطی که بودجه تخصیصی دولت برای قزوین جزء ۳ استان آخر است‌. اگر کشورهایی مثل قطر و عربستان با این پرتلاشی برای توسعه فوتبال تلاش می‌کنند، بی‌دلیل نیست زیرا نگاه توریستی، فرهنگی و اجتماعی دارند. قزوین نیز در یک شاهراه قرار گرفته و تاریخ غنی دارد. ۱۴ شهرک صنعتی در استان ما هستند و امیدواریم با حمایت عزیزت به شکلی جلو برویم که این استان در فوتبال کشور ریشه بدواند و در سال‌های آینده بتواند نتایج خوبی کسب کند.

سرمربی شمس آذر درخصوص اینکه آیا فصل آینده هم در این تیم می‌ماند، گفت: همیشه گفته‌ام نگاه ما این است امسال تمام رکوردها را جا با جا کنیم تا شمس آذر یک رکورد جاودانه در فوتبال ایران از لحاظ امتیازی تعداد گل و سایر مسائل فنی داشته باشد.

دقیقی درمورد مباحث مطرح شده نسبت به پیشنهاد پیکان به خودش با توجه به ارتباط او با ابراهیم شکوری، قائم مقام این باشگاه یا حتی پیشنهاد تیم امید، توضیح داد: در فوتبال کیفیت حرف اول را می‌زند. روابط دوستانه و ارتباطات بحثی ندارد. اگر سعید دقیقی پیشنهادی داشته باشد به خاطر کیفیت فنی‌، تیمش، مدیریتش و بازیکنانش است. شکوری مدیر توانمندی است اما وجود او در باشگاه پیکان اصلا به این معنی نیست که به من پیشنهاد داده‌اند. مجتبی حسینی نیز از دوستان خیلی خوب من است. امیدوارم اتفاقات خیلی خوبی در ابتدا برای فوتبال قزوین رقم بخورد و خود من نیز بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم. در حال حاضر اولویت من شمس آذر است و امیدوارم همچنان موفق باشد.

وی درمورد عملکرد شمس آذر در این فصل لیگ یک، گفت: ثابت کردیم همه چیز در فوتبال پول نیست‌. مدیریت زمان، هزینه، ساختار مناسب و استفاده از بازیکنان باشخصیت چنین اتفاقاتی را رقم می‌زند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها