ماجرای ناراحتی تیموریان و مالک نساجی در بازی با پیکان

در این سال‌ها همکاری خوبی با یگان ویژه داشتیم و اختلاف سلیقه‌ای هم اگر وجود داشته حل شده است.

ماجرای ناراحتی تیموریان و مالک نساجی در بازی با پیکان
مدیر ورزشگاه شهید وطنی گفت: در این سال‌ها همکاری خوبی با یگان ویژه داشتیم و اختلاف سلیقه‌ای هم اگر وجود داشته حل شده است.

رضا درویشی درخصوص اقدامات صورت گرفته برای ایجاد تغییرات مدنظر AFC در ورزشگاه وطنی قائمشهر به منظور میزبانی نساجی مازندران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: دو روز پیش جلسه‌ای با عادل عالیشان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و تمامی مدیران اداره کل برگزار کردیم و حتی از فرمانداری قائمشهر هم نماینده حضور داشت. به این نتیجه رسیدیم هزینه ساختمان VIP و CIP، همچنین جایگاه خبرنگاران را باشگاه نساجی انجام می‌دهد، بقیه موارد از جمله هیتینگ، درب ورودی تیم مهمان و بانوان، با هماهنگی شهرداری انجام شود که هنوز به صورت کامل هماهنگی انجام نشده است. نقشه‌ای هم از اداره کل ورزش استان گرفتیم که ورودی سه متری شود ولی چون گیت ورود می‌خورد سه متر کافی نیست و باید بزرگتر شود. 

**تیموریان در اتاق لابی پذیرایی شد

مدیر ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در خصوص اینکه بین دو نیمه دیدار نساجی با پیکان در جام حذفی، چه اتفاقی رخ داد که آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی و رضا حدادیان مالک باشگاه، ناراحت شدند و ورزشگاه را ترک کردند، تصریح کرد: اختلاف نظر بین حراست اداره کل ورزش و یگان ویژه استان بوده است. بحث اینکه نظارت VIP با کدام مرجع باشد. البته موضوع در عرض پتج دقیقه حل شده است. حدادایان مالک باشگاه وارد شده و صحبت کرده و همان زمان موضوع رفع شده است، با این وجود در جلسه‌ای که با شورای تأمین داریم این موضوع بررسی می‌شود. در تمام ورزشگاه‌ها، کنترل VIP و CIP با حراست اداره کل ورزش و حراست ورزشگاه است. در این سال‌ها همکاری خوبی با یگان ویژه داشتیم و اختلاف سلیقه‌ای هم اگر وجود داشته حل شده، اگرچه اتفاق خوبی نبوده ولی با ورود عالیشان مدیر کل ورزش استان و مقامات امنیتی و سیاسی استان مشکلی برای تعامل و همکاری نداریم. بحث نظارت بر بازی و حتی انتخاب بازیکن برای تیم ملی از سوی آقای تیموریان بود، چند دقیقه‌ای معطل شدند که در این فاصله در اتاق لابی نشستند و پذیرایی شدند تا مسئله حل شد. 

**مشکلی برای میزبانی از پرسپولیس نداریم

درویشی در خصوص اینکه نساجی در هفته پایانی لیگ برتر میزبان پرسپولیس است  چه تمهیداتی برای برگزاری بدون حاشیه مسابقه اندیشیده شده، گفت: باید هفته آینده جلساتی با مقامات استانداری و فرمانداری برگزار کنیم و موارد لازم در شورای تأمین شهرستان و استان مطرح شود. مواردی مانند جایگاه قهرمانی با هماهنگی سازمان لیگ آماده می‌شود. مشکلی برای میزبانی نداریم و تیم فوتبال نساجی هم آماده است تا بازی خوبی در شأن استان مازندران برگزار کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها