جعفری: حریف آسانی برای استقلال نخواهیم بود/ با گلی که زدم فشار از روی من برداشته شد

هافبک تیم فوتبال نساجی تأکید کرد، گلزنی در بازی با پیکان باعث شده است تا فشار از روی او برداشته شود.

 جعفری: حریف آسانی برای استقلال نخواهیم بود/ با گلی که زدم فشار از روی من برداشته شد

هافبک تیم فوتبال نساجی تأکید کرد، گلزنی در بازی با پیکان باعث شده است تا فشار از روی او برداشته شود.

رضا جعفری درباره پیروزی تیمش برابر پیکان اظهار داشت: ما در این بازی نسبت به حریف خودمان فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و کاملاً مستحق بردیم. آن چیزی را که کادر فنی گفته بود، در زمین پیاده کردیم و خوشحالم که بعد از مدت‌ها صاحب برد شدیم. 

هافبک تیم فوتبال نساجی در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: ما در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتیم و شرمنده هواداران نساجی هستیم. در ادامه فصل چه در بازی‌های لیگ و چه در جام حذفی باید عملکرد خوبی داشته باشیم تا بتوانیم قسمتی از نمایش ضعیف‌مان در لیگ برتر را جبران کنیم. 

وی در مورد تقابل تیمش با استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: نکته مثبت در این بازی انگیزه بازیکنان ما خواهد بود، چون دوست داریم نشان دهیم که تیم ضعیفی نیستیم. ما سال گذشته استقلال را حذف کردیم، ولی در لیگ برتر امسال با نتیجه سنگینی به آنها باختیم. قطعاً بازی کردن در ورزشگاه آزادی کار ساده‌ای برای ما نخواهد بود، ولی ما هم به برد فکر می‌کنیم، چون دوست داریم قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم. مطمئن باشید حریف آسانی برای استقلال نخواهیم بود.

جعفری راجع به شرایط خودش در نساجی تصریح کرد: چند هفته‌ای بازی نکردم و این موضوع برای من چندان خوشایند نبود، ولی خوشبختانه با گلی که در بازی با پیکان زدم فشار از روی من برداشته شد. دوست دارم بیشتر بازی و به تیمم کمک کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها