جام حذفی|پرسپولیس و گل گهر؛ سرخپوشان به فکر تکمیل هفته رویایی

دو دیدار پایانی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یکشنبه بین تیم های پرسپولیس و گل گهر و نساجی مازندران و پیکان تهران برگزار خواهد شد.

جام حذفی|پرسپولیس و گل گهر؛ سرخپوشان به فکر تکمیل هفته رویایی

ادامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یکشنبه دو دیدار دیگر برگزار می شود و در پایان این رقابت ها نیز قرعه کشی مرحله نیمه نهایی برای شناخت حریفان خود برگزار می شود.

نگاهی به این دو مسابقه می اندازیم؛

نساجی مازندران - پیکان تهران؛ قهرمان اسیر شگفتی یا اولین برد اسپانیایی؟

نساجی مازندران بعد از شکست دور از انتظار ۴ بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در منطقه فانوس بدستان لیگ قرار گرفته و احتمال سقوطش به لیگ یک هم روی کاغذ وجود دارد. مدیران باشگاه بازیکنان و مربیان تیم را ۱۰ درصد از مبلغ قراردادشان جریمه نقدی کردند تا آنها به خودشان بیایند.

هرناندز اسپانیایی که جانشین حمید مطهری شده هنوز موفقیتی در نساجی به دست نیاورده و فقط یک امتیاز گرفته مطهری هم دستیار قلعه نویی در تیم ملی شده است. اگر این مربی اسپانیایی می خواهد همچنان در نساجی کار کند باید در این دیدار خانگی پیروز شود تا قهرمان فصل گذشته جام حذفی همچنان شانس کسب جام را در این فصل داشته باشد.

پیکان تهران هم در لیگ برتر در خطر سقوط قرار دارد و با این شرایط شاید اولویت این تیم بقا در لیگ برتر باشد تا ادامه حضور در جام حذفی! مجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان هم در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشسته بود.  پیکان برای رسیدن به این مرحله دو تیم  لیگ دویی را شکست داده وبعثت کرمانشاه و نود ارومیه را از پیش رو برداشته است. نساجی هم با مطهری فجرشهید سپاسی و آلومینیوم اراک را شکست داده است. باید دید قهرمان در خانه پیروز می شود یا اسیر شگفتی های جام حذفی خواهد شد.

پرسپولیس - گل گهرسیرجان؛ تکمیل هفته رویایی سرخپوشان پایتخت؟

پرسپولیس یک هفته رویایی را پشت سرگذاشت هم دربی تهران را از رقیب دیرینه خود برد و هم با توجه به توقف سپاهان مقابل ملوان دوباره به صدر جدول برگشت و اکنون سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر بیست و دوم دست خود سرخپوشان تهرانی است. آنها در جام حذفی هم شانس قهرمانی خواهند داشت به شرطی که بتوانند حریف پرمهره خود را در ورزشگاه آزادی شکست بدهند.

پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر ۴ برد متوالی داشته اما گل های زده اش از گل گهر سیرجان کمتر است! گل گهر ۴۰ گل در لیگ زده و در رده پنجم لیگ ایستاده اما سرخپوشان فقط ۳۷ گل زده اند اما خط دفاع مستحکمی دارند. پرسپولیس برای رسیدن به این مرحله تیم های ون پارس و سپاهان اصفهان را شکست داده و اصلا دوست ندارد درخانه اسیر شگفتی شود. گل گهر سیرجان با امیر قلعه نویی که اکنون سرمربی تیم ملی شده دو تیم خوشه طلایی ساوه و فولاد خوزستان را شکست داده تا حریف سرخپوشان تهرانی شود. 

این بازی به هیچ عنوان برای دو تیم ساده نخواهد بود. پرسپولیسی ها دوست دارند هفته رویایی خود را با یک برد در جام حذفی تکمیل کنند و در صورت برد استقلال در انتظار دربی احتمالی در جام حذفی بنشینند. بعد از شرایط عجیب و غریب بلیت فروشی دربی اکنون گفته می شود در سامانه بلیت فروشی این دیدار حساس فقط ۱۰ هزار بلیت برای فروش گذاشته شده است! باید دید این مرتبه هم دو سه برابر این ظرفیت تعیین شده تماشاگر به ورزشگاه خواهد آمد یا بازهم بازار بلیت های تقلبی و جعلی داغ خواهد بود.

بعید است قلعه نویی برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی بیاید زیرا گل گهر تیم این فصل خود او هم محسوب می‌شود.

برنامه مسابقات:

شنبه ۹ اردیبهشت
استقلال ملاثانی- هوادار تهران/ ساعت ۱۸/ ورزشگاه غدیر اهواز
پارس جنوبی جم – استقلال/ ساعت ۱۷:۳۰/ ورزشگاه تختی جم بوشهر

یکشنبه ۱۰ اردیبهشت
نساجی مازندران – پیکان تهران/ ساعت ۱۷/ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
پرسپولیس- گل گهرسیرجان/ ساعت ۱۷:۳۰/ ورزشگاه آزادی تهران

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها