شکاری در سوداری لژیونر شدن

رضا شکاری وینگر تیم فوتبال گل گهر یکی از بهترین‌های تیمش در این فصل بوده و آمار خوبی هم از خودش ثبت کرده است.

شکاری در سوداری لژیونر شدن

رضا شکاری وینگر تیم فوتبال گل گهر یکی از بهترین‌های تیمش در این فصل بوده و آمار خوبی هم از خودش ثبت کرده است. شکاری که سابقه بازی در فوتبال روسیه را هم دارد، دومین فصل حضورش را در گل‌گهر سپری می‌کند و امسال یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی او بوده است. این بازیکن جوان در این فصل ۷ گل زده و ۵ پاس گل هم از خودش ثبت کرده و مجموعا روی ۱۲ گل تیمش تاثیر مستقیم داشته است.

شکاری همچنین در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس که منجر به شکست دو بر یک گل گهر شد، تنها گل تیمش را به ثمر رساند. قرارداد این بازیکن یک سال دیگر با گل گهر اعتبار دارد ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن در تابستان و بعد از اتمام بازی‌های لیگ برتر از گل گهر جدا خواهد شد. شکاری مدت‌هاست به دنبال این است که دوباره لژیونر شود و حالا با توجه به عملکرد خوبش در گل گهر، چند پیشنهاد خارجی در جیب دارد.

یک تیم از قطر و یک تیم سوییسی از مشتریان جدی شکاری هستند و احتمال این‌که این بازیکن به یکی از این دو کشور برود، زیاد است. شکاری برای فسخ قرارداد از گل‌گهر و رفتن به یک تیم خارجی باید مبلغ ۳۰۰هزار دلار به باشگاه گل گهر پرداخت کند و بعد از آن بازیکن آزاد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها