یامگا فصل را از دست داد

کادر پزشکی تیم استقلال اعلام کرد به زودی و بعد از مداوای دقیق میزان دوری کوین یامگا از ترکیب استقلال را اعلام خواهد کرد.

یامگا فصل را از دست داد

کادر پزشکی تیم استقلال اعلام کرد به زودی و بعد از مداوای دقیق میزان دوری کوین یامگا از ترکیب استقلال را اعلام خواهد کرد.

شدت مصدومیت این مدافع فرانسوی از ناحیه همسترینگ به نظر زیاد بود تا جایی که به کمک تیم پزشکی از زمین بازی بیرون آمد و به نظر می رسد دست کم یک ماه زمان برای بازیابی نیاز خواهد داشت و حتی اگر تیم پزشکی بتواند او را سریع تر آماده بازی کند، بعید است به بازی های استقلال در این فصل برسد. او در بازگشت دوباره به زمین نیاز به زمان مضاعف خواهد داشت تا عقب ماندگی بدنی خود را جبران کند و به نظر ریکاردو ساپینتو خود را آماده می کند که در ادامه بازی ها هم به صالح حردانی در این پست بازی دهد.

البته مصدومیت کوین یامگا خیلی برای ریکاردو ساپینتو دغدغه ایجاد نمی کند. مربی پرتغالی این فصل و در جریان بازی ها بارها و بارها با مصدومیت بازیکنان کلیدی خود از خط دروازه تا خط حمله مواجه شده اما گله نکرده است. به این خاطر در زمره مربیانی است که به نیمکت تیمش هم توجه می کند. به زعم او و البته به درستی بازیکنان روی نیمکت هم جزء بازیکنان تیم هستند و حضورشان روی نیمکت برای پر کردن آن نیست. برای این است که وارد بازی شوند و روند و نتیجه بازی را تغییر دهند. اگر چه صالح حردانی مثل همه اعضای تیم نتوانست، در دربی آن بازیکن همیشگی باشد اما این فصل دربازی های به میدان آمده برای تیم آبی جزء خوب ها بوده و حتی برای استقلال گل هم زده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها