حرفهای بی سابقه و حیرت آور گزارشگر اصفهانی روی آنتن زنده!

گزارشگر اصفهانی در صحنه های مشکوک به داوری زمانی که اعتراض به ضرر سپاهان بود خودش در نقش کارشناس داوری ظاهر می شد و زمانی که به سود سپاهان بود از لزوم استفاده از نظر کارشناسان داوری صحبت می کرد!

حرفهای بی سابقه و حیرت آور گزارشگر اصفهانی روی آنتن زنده!

به گزارش مستقل آنلاین؛ گزارشگر اصفهانی از شدت عصبانی و ناراحتی بابت توقف سپاهان، جملات بی سابقه ای را در پخش زنده به زبان آورد.

گزارش پخش زنده بازی سپاهان-ملوان تعجب مخاطبان و بینندگان تلویزیونی را به همراه داشت. البته بینندگان به شنیدن گزارش متعصبانی گزارشگران شهرستانی عادت کرده اند، اما آنچه از بلندگوی تلویزیون ها پخش شد چیزی بود که هرگز سابقه نداشت. اتفاقی که باید قطعا با آن برخورد شود تا از تکرار آن در گذشته جلوگیری شود.

گزارشگر اصفهانی در صحنه های مشکوک به داوری زمانی که اعتراض به ضرر سپاهان بود خودش در نقش کارشناس داوری ظاهر می شد و زمانی که به سود سپاهان بود از لزوم استفاده از نظر کارشناسان داوری صحبت می کرد! لرزش صدا و گزارش با ترس و لرز زمان حملات ملوان، اغراق در موقعیت گل های سپاهان از دیگر نکاتی بود که البته پیش از این هم رخ داده بود. عبارت "آب سرد روی پیکر" هم بیش از این که درباره حس و حال هواداران سپاهان صدق کند درباره خودش صدق می کرد که نای گزارش صحنه گل ملوان را نداشت!

اما پس از دریافت گل تساوی، این گزارشگر در اظهارنظری عجیب از بازی سفت و سخت ملوان گله کرد و گفت این سبک بازی و این میزان از مقاومت آنها طبیعی نیست. او معتقد بود ملوان در خطر سقوط نیست و نباید این گونه سفت و سخت مقابل نماینده اصفهان بازی کند.

احتمالا گزارشگر اصفهانی انتظار داشته تیم پرافتخار و با ریشه ملوان بازی را شل کند تا تیم مورد علاقه اش راحت سه امتیاز را بگیرد! این گونه اظهارنظر که عملا و رسما در یک گزارش زنده از تیم مقابل خواسته می شود که با تمام وجود بازی نکند بدعت بسیار زشت و زننده ای است و باید با آن برخورد قاطع و جدی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها