حرف‌های جنجالی نژادمهدی علیه سرمربی سپاهان

ن 10 سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و امسال یکی از قشنگ‌ترین فصل‌هاست. نمی‌توان از حالا درباره قهرمان صحبت کرد، اما امیدوارم تیمی که شایستگی دارد، قهرمان شود.

حرف‌های جنجالی  نژادمهدی علیه سرمربی سپاهان

محمد نژادمهدی که دو فصل خوب را پس از انتقال از ذو‌ب‌آهن در سپاهان پشت سر گذاشته بود، با حضور ژوزه مورایس جایی برای خود در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی ندید، تا با وجود تلاشی که با تمدید قرارداد در ابتدای فصل برای ماندن داشت، وقتی دید حتی یک مسابقه هم به او فرصت داده نشده، تصمیم گرفت راهی فولاد خوزستان شود که در ابتدای فصل نیز به او پیشنهاد داده بودند.

پس از پیوستن به فولاد خوزستان، محمد نژادمهدی برای اولین مرتبه مقابل فولاد خوزستان بازی کرد و تک گل سپاهان روی ارسال زکی‌پور و تکل او بود که رقم خورد. نژادمهدی البته این روزها با پشت سر گذاشتن روزهای سختی که تجربه کرد، در ترکیب فولاد خوزستان شرایط خوبی پیدا کرده و با وجود بازیکنانی نظیر ایوب والی، سینا شاه عباسی و امین حزباوی در ترکیب اصلی قرمزپوشان بازی می‌‌کند. او در در مصاف برابر گل‌گهر نیز زننده یکی از گل‌های تیمش بود.

با این بازیکن مازندرانی درباره مواردی که مطرح شد و همینطور شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان گفتگویی داشتیم که در ادامه می‌‎خوانید.

*در ابتدا از بازی گل‌گهر صحبت کن که با گل ثانیه‌های پایانی الگریا با تساوی 2 بر 2 تمام شد.

 بازی خوبی بود. گل‌گهر یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر است و واقعا فوتبال خوبی بازی می‌کند. تیم ما هم البته در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بود. هدف اول و مهم ما در مسابقه این بود که سه امتیاز را بگیریم. ولی خب گل‌گهر هم تیم باتجربه‌ای است و توانستند در ابتدای مسابقه پیش بیفتند. تیم هم به مسابقه خوب بازگشت، ولی چند موقعیت خوب داشتیم که گل نکردیم. به نظرم تیم ما در این بازی شایسته بود و بازیکنان توانستند تاکتیک‌های مدنظر سرمربی را ارائه کنند. این به هر حال جزئی از فوتبال است و همیشه تیمی که می‌‌خواهد موفق شود، پستی بلندی دارد. چهار بازی دیگر مانده و هدف‌مان این است که از این 4 بازی سربلند بیرون بیاییم و نتایج خوبی کسب کنیم.

*در این بازی گل اول فولاد خوزستان را با ضربه سر زدی. درباره این گل صحبت کن.

واقعیت این است که سال سختی را در سپاهان پشت سر گذاشتم. هیچ بازی‌ای نکرده بودم و مربی سپاهان نمی‌خواست هیچ اعتمادی به من داشته باشد. بعد هم که به فولاد خوزستان آمدم. اوایل برایم سخت بود، اما رفته رفته جا افتادم. این بازی هم توانستم یک گل خوب بزنم، اما صد در صد باید تلاش و تمرکزم را بیشتر کنم تا در ادامه به فولاد بیشتر کمک کنم.

*رقیب‌های جوان و باتجربه سرسختی هم در فولاد داری.

 بله آقای والی که کاپیتان تیم است و آدم خیلی بزرگی در فولاد است. عارف آقاسی هم که چند سال است تیم ملی دعوت می‌شود. استعداد باشگاه است و یکی از مدافعین خوب ایران. امین حزباوی به نظرم بازیکن آینده‌داری است و باید قدر خودش را بیشتر بداند. باید بیشتر کار کند و بیشتر تمرکز کند. به نظرم آینده درخشانی در انتظار اوست. سینا شاه عباسی هم هست که یکی از بازیکنان خوب تیم است. صد در صد داشتن رقیب به پیشرفت آدم کمک می‌کند و باعث می‌شود بیشتر کار و تمرین کنی. من هم آدمی هستم که دوست دارم رقیب داشته باشم. البته جدا از رقیب بودن باید رفیق باشیم و به هم کمک کنیم. طبیعت فوتبال است که یک روز بازی می‌کنی و یک روز بازی نمی‌کنی. این در همه دنیا وجود دارد و بالاتر از هر چیزی تیم بودن است.

*از سپاهان بگو که پس از دو فصل خوب، در سال سوم شرایط خیلی سختی را پشت سر گذاشتی و در نیم فصل اول اصلا به تو فرصت داده نشد.

در ابتدای فصل چند پیشنهاد داشتم، اما دوست داشتم در سپاهان بمانم و قراردادم را تمدید کردم. واقعیت اینکه در این مدت به دنبال فهمیدن نقطه نظر سرمربی درباره خودم بودم. با باشگاه که صحبت می‌‎کردم، می‌گفتند مربی نظرش روی تو مثبت است. من با فراغ بال این پیشنهاد را پذیرفتم و پیشنهادات خوب دیگری هم داشتم. اما من به سرمربی تیم اعتماد کردم. شما گفتید من را می‌خواهید، بعد که آمدیم ایشان رفتند دو بازیکن از کشور برزیل گرفتند و محمد دانشگر هم اضافه شد که بازیکن توانمندی است. من خودم هر مرتبه با آقای مورایس جلسه داشتم، ایشان می‌گفت که من دو بازیکن از کشور برزیل آورده‌ام و باید به آنها بازی بدهم. من هم بازیکن حرفه‌ای هستم و دیگر خیلی نمی‌توانستم اصرار کنم و به نظر سرمربی احترام می‌گذاشتم. حتی ایشان ( مورایس) به من گفت که اینجا بازی کردن سخت است و شاید به تو بازی نرسد، اما با تمام این‌ حرف‌ها چیزی نمی‌گفتم. به هر حال در سپاهان طبیعی است که شرایط اینطوری باشد. البته باشگاه در خیلی مواقع به من کمک کرد، اما نظر سرمربی این بود. من هم نمی‌توانم خرده‌ای بگیرم و این‌ها اتفاقات طبیعی فوتبال است. هیچ گلایه‌ای ندارم. اگر شانسی به من داده می‌شد و نمی‌توانستم توانایی‌هایم را ثابت کنم، بحث دیگری بود، اما یک نیم فصل بازی نکردن واقعا سخت است. تا آخرین روز باشگاه سپاهان، آقای ساکت و آقای فتاحی خیلی مصر بودند که بمانم. حتی سرمربی گفته بود، بماند و به او بازی می‌رسد. اما واقعا شرایط برایم سخت بود و نمی‌توانستم چه کار می‌کنم و چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. هفته‌ها بازی نکرده بودم. روزهای سختی برایم بود، اما خدا را شکر تصمیم خوبی گرفتم و به باشگاه بزرگ فولاد آمدم. باشگاه فولاد چیزی کمتر از تیم‌های دیگر ندارد. تیمی بزرگ و باشخصیت است که امکانات بسیار خوبی دارد. بازیکنان خوب و هواداران خونگرمی دارد. الان خدا را شکر همه چیز خوب است و مشکلی از بابت جابجایی ندارم. امیدوارم سپاهان هم در آینده موفق باشد. الان هم همه چیز تمام شده و به باشگاه خوب فولاد خوزستان آمده‌ام. به نظرم ما می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم، ولی باید تلاش و زحمت‌مان را بیشتر کنیم و همه چیز درست می‌شود.

*از اتفاقات فوتبالی گفتی. در اولین بازی با پیراهن فولاد خوزستان مقابل سپاهان قرار گرفتی و آن تکل را زدی که منجر به گل به خودی شد.

 بعد از جابجایی‌ای که داشتم، اولین بازی‌ام برای فولاد خوزستان مقابل سپاهان بود. به هر حال اشتباه جزئی از فوتبال است و من اشتباهم را می‌پذیرم. اشتباه کردم و تیمم باخت. البته سپاهان در آن بازی خوب بازی کرد. متاسفانه یا خوشبختانه بازی با سپاهان اولین بازی من برای فولاد خوزستان شد. یک مقدار دیدگاه مردم شهر اهواز بعد از این گل به خودی نسبت به من بد شد. به هر حال این‌ها طبیعت فوتبال است. ممکن است شک و شبهه‌ای باشد که من از قصد زدم، اما اینطور نبود. من اشتباه کردم و اشتباهم را می‌پذیرم. این‌ها جزئی از فوتبال است. زندگی ادامه دارد. باید تمرکز و تمرین بیشتری داشته باشم تا این اشتباهات تکرار نشود.

*پس از پیوستن به فولاد خوزستان شرایط خوبی نداشتی و فولاد هم شرایط خوبی نداشت. با این حال این روزها شرایط هم برای خودت و هم فولاد خوزستان بهتر شده است.

نژادمهدی- اول اینکه از آقای نکونام و همکارانش تشکر می‌کنم و امیدوارم هر جا هستند، موفق باشند.  بعد از جابجایی طبیعی است که کادر فنی جدید برای پیاده کردن تفکراتش نیاز به زمان دارد. الان 6 هفته است که آقای منصوریان بالای سر تیم هستند. ایشان برنامه‌هایشان را به تیم انتقال می‌دهند و بچه‌ها هم با تمام وجود سعی بر اجرای آنها دارند. کم کم فصل رو به اتمام است و ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که رتبه خوبی کسب کنیم. به نظرم اگر تفکرات آقای منصوریان پیاده شود و ایشان بماند، به نظرم فولاد خوزستان می‌تواند سال آینده مدعی قهرمانی باشد.

*در ابتدای فصل شرایط برای علیرضا منصوریان در اهواز سخت بود. الان وضعیت بهتر شده است؟

نژادمهدی- بله آقای منصوریان در ابتدا شرایط سختی داشتند. ولی خب خدا را شکر الان شرایط خوب است و هواداران ایشان را به عنوان سرمربی تیم قبول کرده‌اند. باید به کادر فنی جدید زمان داده شود. آقای نکونام 4 سال اینجا بوده و تفکراتشان غالب بوده است. باید کمک کنیم تا اتفاقات خوبی برای فولاد خوزستان رقم بخورد. فولاد یکی از مدعیان همیشگی فوتبال ایران است و به نظرم الان بازی‌های خوبی فولاد به نمایش می‌گذارد و فکر می‌کنم بهتر است به آینده امیدوار باشیم.

*به عنوان سوال آخر درباره شرایط لیگ برتر صحبت کن و رقابت فشرده و جذابی که در صدر جدول وجود دارد.

نژادمهدی- من 10 سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و امسال یکی از قشنگ‌ترین فصل‌هاست. نمی‌توان از حالا درباره قهرمان صحبت کرد، اما امیدوارم تیمی که شایستگی دارد، قهرمان شود. لیگ سختی داریم و بازی‌ها سنگین است. تیم‌ها در نیم فصل دوم امتیاز نمی‌دهند. نمی‌دانم کدام تیم قهرمان می‌شود، اما تیمی که تلاش، تمرکز و تمرین بیشتری داشته باشد، قهرمان می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها