داستان‌های جنجالی آمانوف و استقلال؛ از غیبت تا جدایی!

طبق آخرین اطلاعات موجود، آمانوف همچنین نتوانسته است دریافتی کاملی از مطالبات خود داشته باشد.

داستان‌های جنجالی آمانوف و استقلال؛ از غیبت تا جدایی!

ماجرای آمانوف و باشگاه استقلال وارد چالش‌های جدیدی شده است. این بازیکن در حالی در نیم فصل اول لیگ برتر نتوانست آن طور که باید برای آبی‌ها به میدان برود، قصد داشت از جمع آبی‌های پایتخت جدا شود تا به تیم دیگری برود.

ماجرا از جایی آغاز شد که پیش از اتمام پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی، آمانوف و باشگاه استقلال بر سر جدایی توافق داشتند اما آمانوف می‌خواست کل مبلغ قرارداد خود را از استقلال بگیرد و باشگاه نمی‌توانست این خواسته آمانوف را برآورده کند.

پس از پایان پنجره نقل و انتقالاتی، آمانوف اعلام کرد که از باشگاهی پیشنهاد دارد و می‌خواهد از استقلال جدا شود. باشگاه استقلال نیز با وجود اینکه می‌دانست با خروج آمانوف و با توجه به اتمام زمان پنجره نقل و انتقالات زمستانی، لیست تیم خالی نخواهد شد، از این بازیکن ازبکستانی درخواست کرد تا نامه‌ای جهت انتقال این بازیکن به باشگاه استقلال ارسال کند.

پس از بازی استقلال با مس کرمان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر، آمانوف بدون هیچ اطلاعی باشگاه استقلال را ترک کرده است اما احتمال می‌رود که او به ازبکستان رفته باشد تا پیگیر امور خود باشد. با وجود این مساله باشگاه استقلال می‌تواند به علت غیبت غیرمجاز آمانوف در تیم، علیه این بازیکن در فیفا شکایتی را تنظیم کند.

طبق آخرین اطلاعات موجود، آمانوف همچنین نتوانسته است دریافتی کاملی از مطالبات خود داشته باشد و با وجود مشکلاتی که برای او رقم خورده است، قصد دارد تا از جمع آبی‌ها جدا شود. این احتمال می‌رود که این بازیکن ازبکستانی در قرارداد خود، بندی بابت دیرکرد در پرداخت مطالبات خود داشته باشد و از آن استفاده کند و بتواند از جمع آبی‌ها جدا شود. غیبت او در تمرینات و حواشی اخیر، باشگاه استقلال و آمانوف را می‌تواند وارد چالش‌های جدیدی کند و باید دید سرنوشت باشگاه استقلال و نحوه جدایی آمانوف از آبی‌ها چه اتفاقات دیگری را در پی خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها