شریفات: فولاد فوق‌العاده خطرناک است

امیدوارم سه امتیاز بازی خانگی را بگیریم تا نیم‌فصل اول را با برد به پایان برسانیم.

 شریفات: فولاد فوق‌العاده خطرناک است

وینگر تیم فوتبال آلومینیوم حریف فردای تیمش در هفته پانزدهم لیگ برتر را تیمی فوق‌العاده خطرناک توصیف کرد.

اسماعیل شریفات درباره شرایط تیم آلومینیوم بعد از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما در این بازی نیازی مبرم به برد داشتیم و البته روز سختی را پشت سرگذاشتیم. در مجموع تیم برتر میدان بودیم و این شایستگی را داشتیم که سه امتیاز را بگیریم، ولی نفت مسجدسلیمان هم تیم بسیار خوبی است و در این بازی در چند موقعیت خطرناک ظاهر شد. بعد از برد در این بازی شرایط تیم خوب است و حالا آماده دیدار با فولاد خوزستان می‌شویم.

وی در مورد وضعیت خودش در این فصل هم تأکید کرد: پارسال در تمام بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی به میدان رفتم، اما امسال متأسفانه کمی بدشانس بودم و مصدومیت باعث شد تا چند بازی را از دست بدهم. با این حال خدا را شکر می‌کنم که مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان رفتم و امیدوارم اتفاقات خوبی در ادامه راه برای من و تیمم رقم بخورد.

شریفات راجع به بازی مقابل فولاد خوزستان تیم سابقش تصریح کرد: فولاد با اینکه در چند بازی نتیجه نگرفته، ولی یک تیم فوق‌العاده سرسخت و حرفه‌ای محسوب می‌شود. من معتقدم که بازی با فولاد برای ما فوق‌العاده سخت خواهد بود و اصلاً نباید تصور کنیم که بازی ساده‌ای داریم. ما میزبان هستیم و امیدوارم سه امتیاز بازی خانگی را بگیریم تا نیم‌فصل اول را با برد به پایان برسانیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها