رحمتی و ۸ بازی بدون باخت

سرمربی آلومینیوم با امتیازگیری در هشت مسابقه پیاپی تیمش را در نیمه بالای جدول حفظ کرده است.

رحمتی و ۸ بازی بدون باخت

تیم آلومینیوم پس از اینکه در هفته چهاردهم لیگ برتر نفت مسجدسلیمان را در زمین خود شکست داد، با یک گل آفساید مقابل فولاد خوزستان شکست خورد، اما پس از آن در دیدار معوقه برابر گل‌گهر سیرجان یک امتیاز گرفت و پس از آن هم هیچ رقابتی را در دور برگشت واگذار نکرد تا اکنون رتبه هفتم جدول را دراختیار داشته باشد.

شاگردان سید مهدی رحمتی پس از روند شکست‌ناپذیری در هفت بازی پیاپی مقابل گل‌گهر سیرجان، هوادار، صنعت نفت، پرسپولیس، مس رفسنجان، تراکتور و سپاهان اصفهان که بیشترشان رقبای گردن کلفت و پرمهره‌ای هستند، نزدیک بود مسابقه اخیرش برابر ملوان انزلی را واگذار کند، اما بازهم آلومینیوم دست پُر از زمین بیرون آمد.

دروازه آلومینیوم اراک مقابل ملوان انزلی روی یک ضربه پنالتی باز شد که پس از آن، مهدی رحمتی تغییراتی برای هجومی‌تر شدن ترکیب تیمش به وجود آورد تا پس از حملات متعدد و بی‌نتیجه، بتوانند به گل برسند که این اتفاق برای او و ایرالکو افتاد و توانستند به گل برسند.

ریباند پنالتی اسماعیل شریفات و ضربه تمام کننده رضا جبیره کاری کرد تا بازیکن تعویضی مهدی رحمتی مانع از شکست آلومینیوم اراک در نیم‌فصل دوم شود و رکورد بدون باخت این تیم برای هشتمین بازی پیاپی دست نخورده بماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها