حدادی‌فر: کارخانه ذوب‌آهن باید حمایت بیشتری از تیم ما داشته باشد/ اقدام فدراسیون فوتبال غیرحرفه‌ای بود

امیدوارم در بازی با پیکان و نساجی هم نتایج خوبی بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

حدادی‌فر: کارخانه ذوب‌آهن باید حمایت بیشتری از تیم ما داشته باشد/ اقدام فدراسیون فوتبال غیرحرفه‌ای بود

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اقدام فدراسیون فوتبال در مطرح کردن نام برخی از مربیان ایرانی برای هدایت تیم ملی را غیرحرفه‌ای دانست.

قاسم حدادی‌فر  درباره پیروزی ذوب‌آهن برابر مس کرمان اظهار داشت: ما بازی حساسی در پیش داشتیم و بعد از 9 هفته نتیجه گرفتن باید سه امتیاز را می‌گرفتیم تا فشار از روی بازیکنان، کادر فنی و باشگاه برداشته شود. ما با اشتباه حریف به گل رسیدیم و البته می‌توانستیم در نیمه دوم هم تعداد گل‌ها را افزایش دهیم، ولی مهم گرفتن سه امتیاز بود تا از این وضعیت بحرانی تا حدودی خارج شویم. امیدوارم در بازی با پیکان و نساجی هم نتایج خوبی بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

«قبول دارید ذوب‌آهن در فصل جاری نتایج خوبی نگرفته است؟»، وی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: حرف شما را قبول دارم و برای این موضوع می‌توان دلایل مختلفی را بیان کرد. باشگاه امسال تلاش را خود را انجام داد و تیم خوبی هم برای لیگ تجهیز شد، ولی ذوب‌آهن با این سابقه باید نتایج بهتری می‌گرفت. من معتقدم مسئولان کارخانه باید از تیم ما بیشتر حمایت کنند تا ذوب‌آهن دوباره بتواند به روزهای اوج خود برگردد و در فوتبال ایران همیشه به‌عنوان یک مدعی مطرح شود.

بازیکن پیشین تیم ملی در مورد مطرح شدن نام برخی از مربیان ایرانی برای هدایت تیم ملی گفت: اقدامی که فدراسیون فوتبال انجام داد غیرحرفه‌ای بود و فکر می‌کنم اهالی فوتبال و مردم همه چیز را به خوبی می‌دانند. من امیدوارم هر چه زودتر فدراسیون تصمیم نهایی را بگیرد، چون ما در حال از دست دادن زمان هستیم. متأسفانه تیم ملی سال‌هاست که در آسیا مقام نیاورده است و هدف اصلی ما باید قهرمانی در جام‌ ملت‌ها و صعود به دور حذفی جام جهانی باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها