بنگر: برد شش گله استقلال تاثیری روی دربی ندارد/ این بازی سرنوشت قهرمانی را مشخص نمی‌کند

دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد که از بقیه بازی ها متفاوت است و نمی‌توان بر اساس نتایج این هفته گفت که استقلال آماده تر از پرسپولیس است.

بنگر: برد شش گله استقلال تاثیری روی دربی ندارد/ این بازی سرنوشت قهرمانی را مشخص نمی‌کند

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص رقابت سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: از روز اول مشخص بود وضعیت این سه تیم بهتر از سایرین است و نبرد قهرمانی میان این مثلث خواهد بود ولی این رقابت فشرده به این شکل تا هفته‌های پایانی کمی دور از ذهن بود. همین موضوع باعث جذابیت مسابقات لیگ شده است و فکر می‌کنم تا هفته پایانی ادامه داشته باشد.

وی در مورد اینکه شانس کدام تیم بیشتر است هم گفت: روی کاغذ سپاهان بازی‌های ساده تری در پیش دارد ولی فوتبال قابل پیش بینی نیست و بارها تیم‌های انتهای جدول سرنوشت قهرمانی را تغیر دادند. همانطور که دور اول لیگ کسی فکرش را نمی‌کرد ملوان استقلال را شکست دهد و قهرمانی را از چنگ این تیم در بیاورد و الان هم ممکن است یک تیم پایین جدولی معادلات قهرمانی را تغییر دهد و باید صبر کرد و دید چه می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دربی پایتخت هم توضیح داد: این بازی همیشه حساس است و الان هم که کورس فشرده قهرمانی وجود دارد حساسیت بیشتری پیدا کرده است. من وضعیت پرسپولیس را بهتر می‌بینم چرا که مهره‌های با تجربه‌تری در اختیار دارد و بازیکنانی مثل ترابی و امیری و بیرانوند و کامیابی‌نیا و عالیشاه و... تجربه بیشتری در دربی دارند و اگر یحیی از آنها استفاده کند برگ برنده اش خواهد بود و استقلال بازیکنان این چنینی کمتر در ترکیبش دارد.

بنگر در مورد برتری پرگل استقلال مقابل هوادار و تاثیر آن روی دربی گفت: شاید از لحاظ روحی و روانی برایشان خوب باشد ولی این بازی و نتیجه اش تاثیری روی دربی ندارد. دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد که از بقیه بازی ها متفاوت است و نمی‌توان بر اساس نتایج این هفته گفت که استقلال آماده تر از پرسپولیس است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود این بازی تاثیر زیادی در سرنوشت قهرمانی لیگ دارد هم توضیح داد: این را قبول ندارم. هرچند مهم‌ترین بازی در ادامه لیگ محسوب می‌شود ولی بازهم 3 هفته دیگر بعد از آن باقی می‌ماند و البته دیدار سپاهان با ملوان هم هست و باید دید چه نتایجی رقم می‌خورد. برای همین نباید با دامن زدن به این مسائل استرس بازیکنان را برای دربی زیاد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها