قلعه‌نویی، دلیل تاخیر در انتخاب سرمربی تیم امید

فدراسیون فوتبال قصد دارد با هماهنگی امیر قلعه نویی سرمربی تیم امید را انتخاب کند و این شاید دلیل تاخیر در انتخاب سرمربی تیم امید بوده است.

قلعه‌نویی، دلیل تاخیر در انتخاب سرمربی تیم امید

روز گذشته یکی از موارد مهم مورد بحث اعضای هیات رئیسه انتخاب سرمربی تیم امید بود اما این نشست بدون انتخاب سرمربی به پایان رسید و به جلسات بعدی موکول شد. با توجه به ناکامی تیم ملی جوانان در مسابقات جام ملتها و عدم کسب سهمیه جام جهانی مقرر شد، سرمربی تیم امید با حساسیت بیشتری انتخاب کند. یکی از مواردی که روی آن تاکید شد، این بود که سرمربی تیم امید باید با سرمربی تیم ملی هماهنگ باشد و بازیکنانی را به اردوی تیم امید دعوت کند که مورد تایید سرمربی تیم ملی هم باشد تا نفرات دعوت شده به تیم امید در آینده پیراهن تیم ملی را برتن کنند.

احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال روز گذشته در مصاحبه ای که پیرامون انتخاب سرمربی تیم امید داشت به این نکته اشاره کرد و گفت: «بحثی که در هیئت رئیسه شد و منطقی بود وصل بودن زنجیره‌وار تیم‌های ملی است، چرا که محصول بازیکنی که در تیم نوجوانان آماده می‌شود مقطعی برای تیم جوانان، سپس برای تیم امید و در ادامه برای بزرگسالان به میدان می‌رود. قطعاً تیم امید باید تعاملی با تیم بزرگسالان داشته باشد و هم‌سنخی‌ها و همگن‌ها باید بین فضای کادر فنی تیم ملی و تیم شکل بگیرد تا تعامل صورت بگیرد. این کار باعث رد و بدل شدن بازیکنان امید به تیم بزرگسالان می‌شود.»

تیم امید در مسابقات پیش رو باید در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا و راهیابی به المپیک پاریس شرکت کند. این تیم در دوره قبلی این بازی‌ها که تنها به بهانه قهرمانی آسیا برگزار می‌شد، با هدایت مهدی مهدوی کیا در مرحله گروهی حذف شد. قرار شد در نشست بعدی مهدی تاج بعد از هماهنگی با کمیته ملی المپیک گزینه مد نظر خود را برای هدایت تیم امید مطرح و اعضای هیات رئیسه در مورد آن تصمیم گیری کنند. بدون شک او برای انتخاب گزینه نهایی با  امیر قلعه نویی در این باره مشورت خواهد کرد تا نظر هیات رئیسه هم برای انتخاب سرمربی تیم امید اعمال شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها