شکایت یک میلیون و پانصد هزار درهمی شباب الاهلی از باشگاه استقلال

باشگاه شباب الاهلی امارات بابت مطالبات 1/5 میلیون درهمی از باشگاه استقلال به فیفا شکایتی می کند.

شکایت یک میلیون و پانصد هزار درهمی شباب الاهلی از باشگاه استقلال

وسط ماجراهای استراماچونی و بدهی سنگین باشگاه استقلال به این مربی ایتالیایی که هواداران استقلال را نگران کرده، مجموعه آبی پایتخت با یک شکایت دیگر به دردسر مضاعف می افتد.

ماجرا از این قرار است که باشگاه شباب الاهلی بابت بازگرداندن قرضی مهدی قایدی 1 میلیون درهم از استقلال طلب کرده بود و استقلالی ها باید این مبلغ را شش ماه پیش به باشگاه اماراتی می پرداختند. مدیرعامل سابق باشگاه به حدی در پرداخت مطالبات شباب الاهلی امارات تاخیر کرد که این بدهی 1 میلیون درهمی با غرامت دیر کرد و جریمه به 1/5 میلیون درهم رسید.

علی فتح الله زاده بعد از قبول مدیرعاملی استقلال تلاش کرد شباب الاهلی را راضی کند به جای 1/5 میلیون درهم همان 1 میلیون درهم را بگیرد و جریمه دیر کرد را ببخشد. در سفری که چند ماه قبل علی فتح الله زاده به امارات داشت، باشگاه شباب الاهلی پذیرفت اگر مدیرعامل استقلل ظرف مدت یک ماه یک میلیون درهم را بپردازد، جریمه تاخیر و بدحسابی را از آبی ها نگیرد اما با گذشت دو ماه از آن توافق مدیرعامل استقلال هیچ پولی به باشگاه اماراتی پرداخت نکرد و حالا شباب الاهلی قصد دارد برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها