نهایی شدن شکایت شفر از استقلال

شکایت وینفرد شفر از استقلال در فیفا نهایی شده و مدیران آبی‌های پایتخت باید در آینده‌ای نزدیک راه‌حلی برایش پیدا کنند.

نهایی شدن شکایت شفر از استقلال

وینفرد شفر، سرمربی پیشین استقلال که اواخر لیگ هجدهم از سمتش برکنار شد، حدود سه ماه پیش مدارک مقدماتی لازم برای شکایت از آبی‌های پایتخت را به فیفا ارائه کرد.

البته تکمیل شدن مراحل انجام این شکایت کمی طولانی شد که دلیلش چند بخش بودن موارد شکایت شفر بوده است. شکایت سرمربی آلمانی پیشین استقلال تنها به مسائل مالی محدود نمی‌شود و او به خاطر رفتار امیرحسین فتحی، مدیرعامل و علی خطیر، معاون پیشین استقلال که پس از برکناریش با او داشتند هم به فیفا طرح شکایت کرده و تمام اسناد و مدارک مربوط به شکایتش را در اختیارشان قرار داده است.

در حال حاضر فیفا انجام و ثبت نهایی این شکایت را در نامه‌ای رسمی به شفر اعلام کرده است. این خبر توسط ساشا شفر در گفت‌وگو با ایسنا تایید شده است.

 امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال پس از برکناری شفر به هواداران اطمینان داد که قرارداد این مربی با حداقل هزینه فسخ می‌شود اما تا کنون خبری از توافق و فسخ نیست.

از طرفی شفر هم به نظر نمی‌رسد که به خاطر اتهامات مختلفی که در این مدت از سوی معاون ورزشی مستعفی باشگاه استقلال درباره‌اش مطرح شد به سادگی راضی به توافق و یا گذشتن از شکایتش شود.

در هر صورت به نظر می‌رسد باشگاه استقلال باید در آینده‌ای نزدیک راه‌حلی برای این پرونده پیدا کند و گرنه با تبعات سنگین احتمالی آن مواجه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها