3 خروجی و چالش سخت آبی‌ها/ استقلال نمی‌تواند مهاجم اسبق منچسترسیتی را جذب کند

هر سه بازیکن به این راحتی حاضر به قطع همکاری و چشم پوشی از قرارداد فعلی نیستند.

 3 خروجی و چالش سخت آبی‌ها/ استقلال نمی‌تواند مهاجم اسبق منچسترسیتی را جذب کند

به جز سیاوش یزدانی که با تصمیم ساپینتو از جمع آبی‌ها تهران کنار گذاشته شده، باشگاه استقلال روی قطع همکاری با آمانوف و سجاد شهباززاده نیز حساب کرده و صحبت‌های مدیرعامل باشگاه به خوبی این مساله را نشان می‌دهد.

باشگاه استقلال برای تقویت تیم طبق نظر ساپینتو باید حداقل دو جای خالی در لیست خودش ایجاد کند اما قراردادهای بسته شده در زمان نقل و انتقالات تابستانی به گونه‌ایست که هر بازیکنی به راحتی قید آن را نخواهد زد.

پیش از این باشگاه استقلال تنها یزدانی و آمانوف را به عنوان دو بازیکن مد نظر در لیست خروجی تیم می‌دانست اما علی فتح الله زاده شب گذشته شهباززاده را نیز به این لیست اضافه و اعلام کرد او به همراه آمانوف در صورت تمایل می‌توانند از تیم جدا شوند. مساله اینجاست که یزدانی، شهباززاده و آمانوف با باشگاه قرارداد دارند. آن‌ها برای جدایی باید مقصد جدید را معرفی کنند و پس از توافق دو باشگاه می‌توانند پیراهن تیم جدید را بر تن کنند.

این در حالیست که هر سه بازیکن به این راحتی حاضر به قطع همکاری و چشم پوشی از قرارداد فعلی نیستند. به همین خاطر مدیران باشگاه برای توافق با این بازیکنان و جلب رضایت‌شان کار سختی دارند. با وجود اینکه فتح الله زاده یکبار دیگر در فصل نقل و انتقالات وعده یک خرید جذاب (مهاجم اسبق منچسترسیتی و اورتون) را به هواداران داد اما اکنون که پنجره باشگاه باز شده خالی کردن لیست تیم برای جذب بازیکن جدید، چالش دیگری خواهد بود.

علاوه بر این، بدهی استقلال به استراماچونی با حکم فیفا و تایید آن در دادگاه CAS، یک بدهی قطعی برای باشگاه ایرانی است و به همین خاطر طبق قوانین نقل و انتقالات، بازیکن خارجی جدیدی نمی‌تواند آبی پوش شود. این باشگاه تنها می‌تواند از بازیکنان خارجی شاغل در کشورمان استفاده کند و به این ترتیب می‌توان گفت ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تیم تراکتور که این روزها صحبت‌های زیادی پیرامون استقلالی شدن او مطرح شده، گزینه‌ای پررنگ‌تر از پیش خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها