فتح‌الله‌زاده: هنوز چیزی از سوی آقای مخبر قطعی نشده است/ بیانیه گل‌گهر؟ از این به بعد خیال‌مان بابت 3 امتیاز راحت است

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این باشگاه و پرداخت طلب استراماچونی به صحبت پرداخت.

فتح‌الله‌زاده: هنوز چیزی از سوی آقای مخبر قطعی نشده است/ بیانیه گل‌گهر؟ از این به بعد خیال‌مان بابت 3 امتیاز راحت است

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این باشگاه و پرداخت طلب استراماچونی به صحبت پرداخت.

علی فتح‌الله‌زاده پیرامون پیروزی استقلال مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود. بد نبود تا دقیقه ۸۵ خیلی موقعیت داشتیم این را هم در نظر بگیرید که آن موقعیت ها تبدیل به گل نشد. برای فوتبال همیشه اتفاقات است. مثلا ممکن است در دقیقه ۹۰ و ۹۱ یک تیم دو گل می زند و برنده می شود. فوتبال و جذابیتش همین است.

وی درباره اعتراض اعضای تیم گل‌گهر بعد از اعلام پنالتی تصریح کرد: فوتبال نباید اینقدر اعتراض داشته باشد. در این بازی پنالتی ما را نگرفتند در بازی قبلی برای ما مقابل نساجی پنالتی نگرفتند. در بازی مس کرمان هم پنالتی ما را نگرفتند. اگر گفتند دیگر بازی نمی کنیم خدا را شکر از حالا سه امتیاز را داریم.

مدیرعامل باشگه استقلال درباره مختومه شدن پرونده مدافع برزیلی و سابق این تیم، گفت: پرونده پادووانی مختومه نشده بلکه متوقف شده است. ما باید یک پولی به او پرداخت کنیم. چون شماره حساب خواستیم او نداده. پرونده متوقف است. بالاخره دیر یا زود باید این پول را بدهیم. وقتی شماره حساب اعلام شود آنوقت باید به پرداخت این پول و بقیه ماجرا بپردازیم که در یک فرایند طبیعی این اتفاق دیر یا زود می افتد.

فتح الله زاده درباره آخرین وضعیت پرداخت طلب استراماچونی تصریح کرد: سه روز است که از صبح می رویم تا شب برای اینکه پول تهیه کنیم. حتی زمان بازی در جایی بودم تا بتوانم مبلغ طلب استراماچنی جمع آوری شود. هنوزاز آقای مخبر چیز قطعی نگرفتیم و تلاش‌های ما برای تهیه پول ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس قهرمانی دارند، گفت: از اول به قهرمانی امیدوارم بودیم تیم خوب و بازیکنان خوبی داریم. بچه ها اگر به خودشان بیایند و بخواهند تصمیم بگیرند که قهرمان شوند ما مدعی قهرمانی هستیم.

مدیر عامل استقلال درباره محرومیت استراماچونی مقابل فولاد و تعدد این محرومیت‌ها، عنوان کرد: تا حالا درباره محرومیت او کم کاری نکردیم چند محرومیت او را کم کرده ایم. امیدواریم که مقابل فولاد حاضر باشد. خیلی از تیم ها حکم دارند نتایج شان اعلام نمی شود اما حکم های استقلال به روز و به لحظه اعلام می شود. فکر می‌کنم این منصفانه نیست.

فتح الله زاده در خصوص فروش تمام بلیط های استقلال تصریح کرد‌: همیشه تیمی هستیم که متکی به هوادار هستیم و تیم مال هوادار است انتظار داریم فضای بیشتری در اختیار هوداران ما قرار بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها